Skocz do zawartości

Zablokowany komputer / UKASH


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:Files
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\jwgnwqiiddbroqo
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\moceprgnvqgsjns
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\ojmfozae.exe
C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\lwwvcgyr.exe
C:\Documents and Settings\orzech\0.781250166418605.exe
C:\WINDOWS\System32\algv.exe
 
:Reg
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"ojmfozaedeishup"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"ojmfozaedeishup"=-
"algv.exe"=-
"x.exe"=-
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras)

Odnośnik do komentarza

Przejdź do finalizacji tematu:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji:

 

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216031FF}" = Java 6 Update 31

"Mozilla Firefox 13.0.1 (x86 pl)" = Mozilla Firefox 13.0.1 (x86 pl)

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...