saleta Opublikowano 22 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Witam, mam problem z aplikacją Explorer.exe, po kliknięciu PPM myszki na jakąś aplikację, folder itp. pojawia komunikat jak poniżej i ponownie muszę uruchamić Explorer.exe: Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH Nazwa aplikacji: Explorer.EXE Wersja aplikacji: 6.1.7601.17514 Sygnatura czasowa aplikacji: 4ce7a144 Nazwa modułu z błędem: KERNELBASE.dll Wersja modułu z błędem: 6.1.7601.17651 Sygnatura czasowa modułu z błędem: 4e21213c Kod wyjątku: 000006ba Przesunięcie wyjątku: 000000000000cacd Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.1 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje 1: e5b0 Dodatkowe informacje 2: e5b046c127c1175232ad17cc15887846 Dodatkowe informacje 3: a5ac Dodatkowe informacje 4: a5acadf1a8b54e4824a7c44d048fa0f9 Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415 Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline: C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
saleta Opublikowano 22 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 Witam, właśnie przestał mi teraz działać antywirus więc zdecydowałem się przeinstalować system więc temat jest nieauktualny. Jak ktoś jest chętny to może odpowiedzieć co było przyczyną tego problemu. Dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
peter2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Miałem tak na swoim Win 7 ale tylko pry niektórych typach plików. Winne okazało się jedno z rozszerzeń shella (konkretnie Adobe Reader) - wyłączyłem przez ShellExView i śmiga do dzisiaj Odnośnik do komentarza
saleta Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Witam, po kilkadniowym używaniu nowo postawionego systemu ponownie pojawił się ten sa problem wie ktoś co może być przyczyną? Edit: sorki pośpieszyłem się z postem już wiem co powodowało ten problem, chwilę wcześniej próbowałem aktualizować aplikacje TrustPort Antivirus Shell Extension i po tym właśnie pojawił się ten nieszczęsny problem, za pomocą programu ShellExView wyłączyłem to rozszerzenie i wszystko wróciło do normy. peter2012 THX za podpowiedź Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi