Skocz do zawartości

Problem z UKASHem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jak w temacie-mam problem z kodem UKASH.Próbowałam poradzić sobie z nim tak jak było wytłumaczone w innym wątku ale po zakończeniu wirus i tak pozostawał. Próbowałam nawet usunąć go za pomocą generacji kodu ale prawdopodobnie nie ma on połączenia z siecią, jedynie w trybie awaryjnym. Załączam pliki i proszę o jakąkolwiek pomoc.Pozdrawiam

OTL.Txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
IE - HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = "http://mystart.incredimail.com/english"
IE - HKCU\..\SearchScopes\{91DF61CB-0B94-452A-9B33-A25A9FDC0218}: "URL" = "http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=100000027&src=kw&q={searchTerms}&locale=en_US&apn_ptnrs=U3&apn_dtid=OSJ000YYPL&apn_uid=BE009B5C-7B74-4D73-9586-46A4DCE3FAD2&apn_sauid=790C3B59-36B2-4741-940A-E127EFC7A35A"
FF - prefs.js..browser.search.defaultengine: "Ask.com"
FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "Ask.com"
FF - prefs.js..browser.search.order.1: "Ask.com"
O3 - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {A5AE8924-4036-420F-B7F6-A47E4B8F692E} - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: []  File not found
 
:Files
C:\ProgramData\dympcprpornlwtz
C:\ProgramData\gqikvupugiwqrqh
C:\ProgramData\elsluyjh.exe
C:\Users\Dżoana\0.44693237977224665.exe
 
:Reg
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"elsluyjhowumlxa"=-
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

2. Przez Panel sterowania odinstaluj: Ask Toolbar / Ask Toolbar Updater / Conduit Engine / DealPly / Free Lunch Design TB Toolbar / IncrediMail MediaBar 2 Toolbar / Winamp Toolbar

 

3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

 

4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras)

Odnośnik do komentarza

Wszystko zostało dobrze wykonane i infekcja usunięta. Problemy powinny zniknąć. Możesz wykonać kroki końcowe:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj Jave 32-bitową do najnowszej wersji:

 

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216031FF}" = Java 6 Update 31

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...