amesv87 Opublikowano 20 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 WItam, Zlapalem wirusa ukash i w tym momencie pisze z trybu awaryjnego... Zalaczam pliki skanow z OTL i bardzo prosze o pomoc, czyli o skrypty ktore uzdrowia moj komputer i wskazowki co i jak zrobic. Z gory dziekuje ze pomoc OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 20 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL FF - prefs.js..browser.search.defaultenginename: "ЯндекŃ" FF - prefs.js..keyword.URL: "http://yandex.ru/yandsearch?clid=129697&yasoft=barff.en&text=" O4 - HKLM..\Run: [NPSStartup] File not found O4 - HKLM..\Run: [WinampAgent] "C:\Program Files\Winamp\winampa.exe" File not found O4 - HKCU..\Run: [3FWHZQA3LT] C:\Users\Krystian\AppData\Local\Temp\Hcx.exe File not found O4 - HKCU..\Run: [AdobeBridge] File not found O4 - HKCU..\Run: [Metropolis] rundll32.exe C:\Users\Krystian\AppData\Local\Temp\sshnas21.dll,GetHandle File not found :Files C:\Windows\Tasks\At1.job C:\Users\Krystian\ms.exe C:\ProgramData\tmnuhgyz.exe C:\ProgramData\szhcptghmkzujbj C:\ProgramData\vrdtiyemexivicr C:\Windows\Tasks\{22116563-108C-42c0-A7CE-60161B75E508}.job C:\Windows\Tasks\{35DC3473-A719-4d14-B7C1-FD326CA84A0C}.job C:\Users\Krystian\AppData\Roaming\Yandex :Reg [HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run] "tmnuhgyzmlgvcfo"=- :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras) Odnośnik do komentarza
amesv87 Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 I jak wszystko ok? OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 20 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Jest w porządku, infekcję masz zdjętą. Przejdź do spraw końcowych: 1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL. 2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK 3. Zaktualizuj Jave 32-bitową oraz Adobe Readera do najnowszych wersji. Szczegóły aktualizacyjne: KLIK 4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci. Odnośnik do komentarza
amesv87 Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Wielkie dzieki! Wszem i wobec bede wyglaszal pozytywne opinie o Waszym forum;) Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam;) Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi