spectral Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Witam I mnie dopadała blokada ukash z góry dziękuje za pomoc Extras.TxtPobieranie informacji ... OTL.TxtPobieranie informacji ... Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 20 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 (edytowane) Tylko, że ja tutaj aktywnej tej infekcji nie widzę a jedynie szczątek. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :Files C:\ProgramData\pmt_0piot.pad :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras). Daj znać czy problem nadal występuje. Edytowane 21 Sierpnia 2012 przez picasso 21.08.2012 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi