jajko Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Witam. Dzisiaj w nocy naszła mnie chęć oglądania filmów, to wpisałem sobie w googlach, filmy online, wszedłem na jakąś stronę po chwili wywaliło mi o to: http://imgur.com/HhCAt No to naciskam wyłącznik od kompa, kiedy mi to się zamknęło użytkowałem dalej. Dzisiaj rano włączam kompa nic się nie dzieje, podłączam się do internetu po sekundzie: http://imgur.com/HhCAt Nie mogę wtedy nic zrobić, jedyna rada to zanim podłącze internet zamulić komputer tak aby podczas wyłączania kliknąć anuluj.... Kiedy chce włączyć menedżer zadań, on się pojawia i znika, skanowałem komputer antywirusem nic nie wykrył. Co zrobić? Format nie wchodzi w grę... Posiadam Windows 7 64bit Jestem w tym kompletnie zielony i w ogóle się nie znam proszę o pomoc Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Plansze FBI robi umieszczony w starcie skrót cftmon.lnk kierujący do pliku C:\Users\Gracz\AppData\Local\Temp\toip0_tmp.exe. 1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :Files C:\ProgramData\pmt_0piot.pad C:\Users\Gracz\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\ctfmon.lnk :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany i otworzy się log z wynikami usuwania. 2. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). Dołącz log z usuwania OTL z punktu 1. . Odnośnik do komentarza
jajko Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Dodam jeszcze ze przy włączaniu komputera wyskoczyło okienko z błędem, że nie można otworzyć pliku toip0_tmp.exe. OTL.Txt log po starcie.txt Odnośnik do komentarza