aqbaq Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Jestem kolejną ofiarą Ukasha i nie potrafię sobie z nim poradzić proszę o pomoc w odblokowaniu komputera, załączam logi z OTL Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = "http://pl.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=ins" IE - HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = "http://pl.v9.com/?utm_source=b&utm_medium=ins" O4 - HKCU..\Run: [bOS] C:\BOS\bos.exe () :Files C:\BOS :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. 2. Przez panel sterowania odinstaluj Deinstalator Strony V9 3. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras) Odnośnik do komentarza
aqbaq Opublikowano 19 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Pomogło, wszystko wygląda normalnie, dziękuję dodaje jeszcze skan z OLT OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Przejdź do finalizacji tematu: 1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL. 2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK 3. Zaktualizuj system do Service Pack 1 oraz Adobe Reader do najnowszej wersji. Szczegóły aktualizacyjne: KLIK 4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi