bb7891 Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 windows 7 przy starcie wyswietla pasek zadan, tapete i nic wieciej, klepsydra nie chce sie wylaczyc. czysty rozruch - ok usunąłem comodo > windows sie uruchamia prawidlowo, jednak po uruchomieniu firefoxa - zwiecha nastepnie zainstalowalem avasta > powrot do początkowego problemu. PLZ HELP Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Uruchom -> services.msc (w jakim stanie jest usługa Serwer). Ma być - Automatyczny i uruchomiona. Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 czysty rozruch - ok usunąłem comodo > windows sie uruchamia prawidlowo, jednak po uruchomieniu firefoxa - zwiecha nastepnie zainstalowalem avasta > powrot do początkowego problemu. Dajesz log zrobiony dzisiaj o godz. 7:30:32 PM A wnim nie ma ani jednego programu ani drugiego. Mamy natomiast ESET i toolbar od PC Tools DRV:[b]64bit:[/b] - [2012/03/14 08:40:04 | 000,137,144 | ---- | M] (ESET) [Kernel | Auto | Stopped] -- C:\Windows\SysNative\drivers\epfwwfpr.sys -- (epfwwfpr) DRV:[b]64bit:[/b] - [2012/03/14 08:40:02 | 000,209,768 | ---- | M] (ESET) [File_System | System | Stopped] -- C:\Windows\SysNative\drivers\eamonm.sys -- (eamonm) DRV:[b]64bit:[/b] - [2012/03/14 08:40:02 | 000,148,528 | ---- | M] (ESET) [Kernel | System | Stopped] -- C:\Windows\SysNative\drivers\ehdrv.sys -- (ehdrv) O3 - HKLM\..\Toolbar: (PC Tools Browser Guard) - {472734EA-242A-422B-ADF8-83D1E48CC825} - C:\Program Files (x86)\PC Tools Security\BDT\PCTBrowserDefender.dll (Threat Expert Ltd.) To ja sie pytam, jaki jest na teraz stan oprogramowania? Odnośnik do komentarza
bb7891 Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Uruchom -> services.msc (w jakim stanie jest usługa Serwer). Ma być - Automatyczny i uruchomiona. tak właśnie jest i było Dajesz log zrobiony dzisiaj o godz. 7:30:32 PM A wnim nie ma ani jednego programu ani drugiego. Mamy natomiast ESET i toolbar od PC Tools DRV:[b]64bit:[/b] - [2012/03/14 08:40:04 | 000,137,144 | ---- | M] (ESET) [Kernel | Auto | Stopped] -- C:\Windows\SysNative\drivers\epfwwfpr.sys -- (epfwwfpr) DRV:[b]64bit:[/b] - [2012/03/14 08:40:02 | 000,209,768 | ---- | M] (ESET) [File_System | System | Stopped] -- C:\Windows\SysNative\drivers\eamonm.sys -- (eamonm) DRV:[b]64bit:[/b] - [2012/03/14 08:40:02 | 000,148,528 | ---- | M] (ESET) [Kernel | System | Stopped] -- C:\Windows\SysNative\drivers\ehdrv.sys -- (ehdrv) O3 - HKLM\..\Toolbar: (PC Tools Browser Guard) - {472734EA-242A-422B-ADF8-83D1E48CC825} - C:\Program Files (x86)\PC Tools Security\BDT\PCTBrowserDefender.dll (Threat Expert Ltd.) To ja sie pytam, jaki jest na teraz stan oprogramowania? tak, zapomniałem dodać: usunąłem avasta, wrzuciłem eseta ---- pc tools wywaliłem przed chwilą (i tak nie działało) jest sens wrzucać ponowne OTL? Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 czysty rozruch - ok skoro na czystym rozruchu jest dobrze, to teraz trzeba pojedynczo właczać usługi i testować do momentu aż trafisz na ta która powoduje zawieszenia Odnośnik do komentarza
mgrzeg Opublikowano 18 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Jestem w trakcie szykowania jakiegoś tekstu o analizie startu/zamknięcia i w ogóle wydajności, ale na razie może wystarczy kilka punktów. (Uwaga: procedura dla co najmniej średnio-zaawansowanych użytkowników) 1. Zainstaluj Windows Performance Toolkit z pakietu ADK (Windows Assessment and Deployment Kit): - domyślna lokalizacja; - z dostępnych opcji zaznacz tylko Windows Performance Toolkit (+ ewentualnie .NET Framework 4.0, jeśli brak w systemie). 1a. Dla systemu Windows 7 x64 uruchom cmd jako administrator i ustaw poleceniem: REG ADD "HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management" -v DisablePagingExecutive -d 0x1 -t REG_DWORD -f Dalej uruchom wszystko tak jak normalnie (z długim startem) i zbierz trochę danych: 2. Utwórz katalog xperf na dysku, który nie będzie analizowany (na którym nie jest zainstalowany system) - widzę, że na e: masz trochę miejsca, więc e:\xperf 3. Uruchom cmd jako administrator i wykonaj polecenie (parametr resultpath należy zastąpić właściwą ścieżką do katalogu utworzonego w pkt. 2): xbootmgr -trace boot -traceflags latency+dispatcher -stackwalk profile+cswitch+readythread -notraceflagsinfilename -postbootdelay 180 -resultpath e:\xperf 4. Zaakceptuj komunikat UAC, poczekaj na uruchomienie ponowne systemu, po czym względnie szybko zaloguj się. Po chwili pojawia się okno z informacją o pozostałym czasie, nie klikaj finish! Po zakończeniu pojawia się komunikat o utworzeniu pliku w odpowiednim katalogu. 5. Uruchom cmd i korzystając z polecenia cd przejdź do katalogu zawierającego plik .etl (utworzonego w pkt. 2 - w twoim przypadku jest to dysk e:). e: cd xperf xperf -i boot_1.etl -o summary.xml -a boot xperf -i boot_1.etl -o pnp.csv -a pnp xperf -i boot_1.etl -o services.csv -a services 6. Pozmieniaj nazwy plików: summary.xml -> summary.txt, pnp.csv -> pnp.txt, services.csv -> services.txt i dołącz do postu. Uwaga do 3. Jeśli po zalogowaniu się do systemu czas oczekiwania na możliwość zrobienia czegokolwiek jest dłuższa niż 3 min (180 sek), to parametr postbootdelay należy zmienić na odpowiednio dłuższy (np. 600 dla 10 min.) Uwaga: Im dłuższy czas ładowania systemu, tym plik boot_1.etl będzie większy, generalnie należy liczyć się z całkiem sporym plikiem (od kilkustet MB do kilku GB), więc dysk na którym będzie tworzony musi mieć odpowiednio dużo wolnego miejsca. m.g. Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 19 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Poza propozycjami powyżej. tak właśnie jest i było A co to było: Error - 7/17/2012 1:22:17 PM | Computer Name = w-Komputer | Source = Service Control Manager | ID = 7001Description = Usługa Przeglądarka komputera zależy od usługi Serwer, której nie można uruchomić z powodu następującego błędu: %%1068 Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się