altairtw1337 Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Dzień dobry. Pragnę prosić was o pomoc w celu odblokowania komputera, z góry dziękuję za pomoc. Poniżej logi z OTL. @ 6:46 PM Podmieniłem logi z OTL, ponieważ tamte byly niepoprawnie skonfigurowane. Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Czy to są logi zrobione z właściwego konta? Pytam bo nie widzę żadnego wpisu infekcji. Czy problem na pewno nadal występuje? Odnośnik do komentarza
altairtw1337 Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Wcześniej włączyłęm combofixa, ale problem nadal występuje. Na tym komputerze jest tylko jedno konto użytkownika. Załączam log z combofixa. log.txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Już wiem, ten cały "BOS" to będzie od tej infekcji. To jakaś nowa wersja: O4 - HKU\S-1-5-21-3968614746-3777148448-3265400291-1000..\Run: [bOS] C:\BOS\bos.exe () Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found. O4 - HKU\S-1-5-21-3968614746-3777148448-3265400291-1000..\Run: [bOS] C:\BOS\bos.exe () :Files C:\BOS :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL (bez extras) BTW: Nawiasem mówiąc ComboFIx usunął ci iplusa więc będzie do przeinstalowania. Odnośnik do komentarza
altairtw1337 Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Komputer już normalnie się włącza, poniżej log. OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 17 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 W takim razie finalizacja: 1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL. 2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK 3. Zaktualizuj system do Service Pack 1 oraz IE do wersji 9: 64bit- Home Premium Edition (Version = 6.1.7600) - Type = NTWorkstation Internet Explorer (Version = 8.0.7600.16385) Szczegóły aktualizacyjne: KLIK 4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi