Vista Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Witam, przez przypadek zamiast usunąć zadania drukowania nacisnęłam usuń drukarkę i teraz mam problem Okazało się, że zostało usuniętych kilka plików z Windowsa. Kiedy chciałam zaistalować nowgo Nortona otrzymałam informację o braku zgodności systemu operacyjnego (zakupiony Norton jest zgodny z systemem Vista). Podczas ponownej próby instalowania drukarki HP otrzymałam informacje o braku następujących plików: slbcsp.dll, sccbase.dll, gpkcsp.dll, Enum Czy to poważny problem? Nestety nie jestem w stanie wykonać przywracania systemu będę wdzięczna za pomoc w tej kwestii.Jak mogę rozwiązać ten problem? Jak przywrócić pliki? Czy to wystarczy? Chciałam zaznaczyć, że jestem laikiem i mam nadzieję, że sama sobie poradzę. Będę wdzięczna za pomoc. Na chwilę obecną na jednym z forum zostałam poproszona o wykonanie polecenia: sfc /scannow i taką informacje otrzymałam: Funkcja ochronna zasobów systemu Windows odnalazła uszkodzone pliki ale nie może naprawić niektórych z tych plików. Szczegóły znajduja się w pliku CBS.Log windir\Logs\CBS\CBS.log. Na przykład C:Windows\Logs\CBS|CBS.log Będę wdzięczna za pomoc w tym zakresie. CBS.Log.windir\Logs\CBS\CBS.log na przykład Odnośnik do komentarza
gacek Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Prześlij nam log przefiltrowany do znaczników [sR] KLIK Odnośnik do komentarza
Vista Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Witam, w załaczniku przesyłam przefiltrowany plik. Zauwazyłam, że zostały tu zapisane informacje z dnia wczorajszego. Wczoraj próbowałam bezskutecznie wykonać funkcję przywracania systemu. SR.txt Odnośnik do komentarza