Eravier Opublikowano 14 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Witam, Mam problem jak większość osób tutaj, dorobiłem się jakiegoś wirusa wyskakującego w okienku zaraz przy starcie komputera. Coś tam o naruszeniu polskiego prawa - ogólnie "kupa" bzdur wyssanych z palca. Tak czy inaczej, ten komp przeszedł tuzin różnych dziwnych rzeczy - zasadniczo mógłbym go sformatować ale może jeszcze coś z niego odzyskam. Ach... tak, jestem kompletnym laikiem w tych sprawach dorzucam to co udało mi się wydobyć z OTL i eee... combofix-a Z góry dziękuję za pomoc i porady. PS. Przy okazji zapytam jakie programy polecacie do ochrony komputera przed różnego rodzaju wirusami etc. ComboFix.txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Eravier Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Usunąłem Daemona i poprawiłem coś w OTL - nie wiem na ile co zrobiłem jak należy, jeśli potrzebne będą jeszcze jakieś rzeczy to prosiłbym o inf. bo nie kumam takich spraw za bardzo. Podrzucam poprawiony drugi scan. Komp. 32-bitowy, Win XP professional. OTL.Txt Odnośnik do komentarza