Rafael86 Opublikowano 14 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Zablokowany ekran i informacja o konieczności zapłaty. Proszę o pomoc. W załączniku logi OTL. Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 14 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL O4 - HKCU..\Run: [WiaExtensionHost64] C:\Users\Tomek\AppData\Local\Microsoft\Windows\3330\WiaExtensionHost64.exe () :Files C:\Users\Tomek\AppData\Roaming\hellomoto C:\Users\Tomek\AppData\Local\Microsoft\Windows\3330 :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL Odnośnik do komentarza
Rafael86 Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Załączam nowe logi z OTL. OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 14 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Infekcja usunieta i powinno być po problemie. Przejdź do finalizacji tematu: 1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL. 2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK 3. Zaktualizuj Jave 32-bitową do najnowszej wersji: KLIK 4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi