pi0trekh Opublikowano 14 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Szanowni Państwo, Widzę że nie jedyny mam ten problem. Proszę o pomoc gdyż widzę że nie ma unikatowego zastosowania. Dołączam pliki z OTL. OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 14 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL O4 - HKLM..\Run: [] File not found O4 - HKLM..\Run: [syncreg] C:\Documents and Settings\komputer\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\4968\Syncreg.exe () :Files C:\Documents and Settings\komputer\Dane aplikacji\hellomoto C:\Documents and Settings\komputer\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\4968 :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. 2. Przez Panel sterowania odinstaluj: Yontoo 1.10.02 3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete 4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL Odnośnik do komentarza
pi0trekh Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Oto nowy log: OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 14 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Infekcja usunięta. Przejdź do finalizacji tematu: 1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL. 2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK 3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji: Internet Explorer (Version = 6.0.2900.5512) "{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216031FF}" = Java 6 Update 31 Szczegóły aktualizacyjne: KLIK 4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci. Odnośnik do komentarza
pi0trekh Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Dziękuję bardzo za pomoc. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi