Skocz do zawartości

Live Security Platinum oraz komputer został zablokowany z powodu złamania prawa polskiego


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - No CLSID value found.
O4 - HKU\S-1-5-21-943475159-202544657-3977973695-1000..\Run: [TSTheme] C:\Users\Lotos\AppData\Local\Microsoft\Windows\1952\TSTheme.exe ()
 
:Files
C:\Users\Lotos\AppData\Local\Microsoft\Windows\1952
C:\Users\Lotos\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Live Security Platinum
C:\ProgramData\7531CCA90051087974BB9FFDF875F002
C:\Users\Lotos\AppData\Roaming\hellomoto
C:\Users\Lotos\Desktop\Live Security Platinum.lnk
 
:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Live Security Platinum]
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany (i odblokowany), otworzy się log z wynikami usuwania.

 

2. Wygeneruj nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). Dołącz log z usuwania OTL z punktu 1.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Narazie wszystko gra ale czy to wszystko co miałem zrobić?

 

Tu wszystko jest w ustalonej kolejności. Dopóki nie otrzymasz wyraźnych instrukcji zakańczających, temat jest nieukończony.

 

 

oto log nie moge wysłać tego drugiego bo pisze że nie mam uprawnień

 

Zasady działu + Pomoc forum wyjaśniają, że załączniki akceptują tylko rozszerzenie *.TXT, a to *.LOG. Wystarczy zmiana nazwy pliku ... Ale daruj sobie to już, widać pożądane zmiany w skanowaniu OTL. Tylko dlaczego log z OTL jest z poziimu Trybu awaryjnego? Miał być z poziomu normalnego ...

 

 

1. W OTL uruchom Sprzątanie, które skasuje z dysku OTL wraz z jego kwarantanną.

 

2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

3. Wykonaj pełne (nie ekspresowe) skanowanie w Malwarebytes Anti-Malware. Jeśli coś wykryje, przedstaw raport.

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Wyniki nie przedstawiają troski, to są tylko adnotacje, że alertowanie Centrum zabezpieczeń jest wyłączone. Na koniec:

 

2. Napraw drobny błąd WMI numer 10 automatem Fix-it z artykułu KB2545227.

 

2. Wykonaj podstawowe aktualizacje: KLIK. Wykaz z Twojej listy zainstalowanych:

 

Internet Explorer (Version = 8.0.7601.17514)

 

========== HKEY_LOCAL_MACHINE Uninstall List ==========

 

64bit: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F86417003FF}" = Java™ 7 Update 3 (64-bit)

"{89F4137D-6C26-4A84-BDB8-2E5A4BB71E00}" = Microsoft Silverlight

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216031FF}" = Java™ 6 Update 31

"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A95000000001}" = Adobe Reader 9.5.1 - Polish

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...