Skocz do zawartości

ukash, proszę o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\SymIM.sys -- (SymIMMP)
O2 - BHO: (no name) - {602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408} - No CLSID value found.
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - No CLSID value found.
O3 - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: [HP Health Check Scheduler] [ProgramFilesFolder]Hewlett-Packard\HP Health Check\HPHC_Scheduler.exe File not found
O4 - HKLM..\Run: [wscinterop] C:\Users\Wojciech\AppData\Local\Microsoft\Windows\3314\wscinterop.exe ()
 
:Files
C:\Users\Wojciech\AppData\Local\Microsoft\Windows\3314
C:\Users\Wojciech\AppData\Roaming\hellomoto
C:\Users\Wojciech\AppData\Local\aioutvkwqi.exe
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany (i odblokowany), otworzy się log z wynikami usuwania.

 

2. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). Dołącz log z usuwania OTL z punktu 1.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Nie dołączyłeś loga z wynikami usuwania OTL, ale już sobie to darujemy ze względu na widoczne zmiany w skanie. Natomiast ... Skan z OTL jako taki pokazuje błędne operacje, wkleiłeś skrypt do okna i dałeś ... Skanuj. To bez sensu. Wykonaj skrypt a Skanuj to dwie całkowicie odrębne procedury i zawartość wklejana w oknie nie chodzi "wymiennie". Przejdź do wykonania czynności końcowych:

 

1. W OTL uruchom Sprzątanie, które skasuje z dysku OTL wraz z jego kwarantanną.

 

2. Napraw błąd WMI numer 10 nazując na instrukcjach: KB950375.

 

3. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

4. Wykonaj podstawowe aktualizacje: KLIK. Z Twojej listy zainstalowanych:

 

========== HKEY_LOCAL_MACHINE Uninstall List ==========

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]

"{1BDC9633-895B-4842-BCB6-8FA1EC2A3C5A}" = Adobe Shockwave Player

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216017FF}" = Java™ 6 Update 17

"{3248F0A8-6813-11D6-A77B-00B0D0160020}" = Java™ 6 Update 2

"{3248F0A8-6813-11D6-A77B-00B0D0160070}" = Java™ 6 Update 7

"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A81200000003}" = Adobe Reader 8 - Polish

"{D103C4BA-F905-437A-8049-DB24763BBE36}" = Skype™ 4.2

"Adobe Flash Player ActiveX" = Adobe Flash Player 11 ActiveX

"Adobe Shockwave Player" = Adobe Shockwave Player 11.5

"KLiteCodecPack_is1" = K-Lite Mega Codec Pack 4.1.7

 

5. Brak oprogramowania antywirusowego. Z darmowych może coś z tego: Avast, AVG, Panda Cloud Antivirus, Microsoft Security Essentials.

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...