Skalter Opublikowano 13 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Witam, Dziś rano szukałem sobie wzorow na tatuaż wyskoczyło mi Ukash, z grobą kary pozbawienia Wolności do lat 3, w celu unikniecia kary oczywiscie 500zł mandat, lub tez 300zł jedno znacznie nie stwierdzili tego, śmierdzi to z daleka Virusem, tak czy tak czytałem troche o tym, sciagnołem OTL, po sciągnieciu OTLa na drugim PC, pracowałem na zainfekowanym PC w trybie awaryjnym, 1. Skopiowałem OTL na dysk C 2.Klinołem Skanuj ( po skonczeniu pracy stworzyło 2 dokumenty tekstowe które dodaje. ) 3. probowałem kopiować innych osob skrypty ale to nic nie dało, Nie jestem jakiś informatykiem wiec po kazdym właczeniu systemu pojawiało się po 10 sekundach znowu Ukash i PC oczywiście zablokowane, Prosze bardzo o pomoc, i jeśli można prosił bym to przedstawić mi tak krok po kroku, jak to się mowi na chłopski rozum, z góry dziekuje i Pozdrawiam OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 13 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL O4 - HKLM..\Run: [uIAnimation] C:\Users\Husarman\AppData\Local\Microsoft\Windows\3548\UIAnimation.exe () :Files C:\Users\Husarman\AppData\Roaming\hellomoto C:\Users\Husarman\AppData\Local\Microsoft\Windows\3548 :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. 2. Wejdź w panel usuwania programów i odinstaluj: SweetPacks Toolbar for Internet Explorer 4.5 3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete 4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL Odnośnik do komentarza