kaczakkkk Opublikowano 13 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Wiele lat wstecz byly radiomagnetofony i zeby nagrac muze wystarczyla kaseta i przycisniecie 2 klawiszy. Jak zrobic z laptopa magnetofon ktory bedzie nagrywal wszystko z radia /nie internetowego !/ Domyslam sie, ze musi byc program ktory zapisze wszystko co idzie przez karte dzwiekowa, ale oprocz trgo jest potrzebna karta radiowa? Zgaduje bo nie wiem. czy ktos juz to przerobil i moze sie podzielic doswiadczeniem? Odnośnik do komentarza
Krzycho92 Opublikowano 13 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Nie znam się na obróbce dźwięku, ale do nagrywania czegokolwiek wystarczy Ci mikrofon, który podłączasz do odpowiedniego wejścia na karcie dźwiękowej w laptopie, w Windowsie uruchamiasz rejestrator dźwięku i gotowe To najprostszy sposób - jeśli o taki Ci chodziło Odnośnik do komentarza
MatiK Opublikowano 13 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Tyle że mikrofon wyłapie wszystko co dzieje się w pomieszczeniu. Można zamiast tego radio połączyć z komputerem np. kablem 3.5 mm, w programie do nagrywania ustawić jako źródło wejście na karcie dzwiękowej do której podłaczony jest kabel i nagrywać. Odnośnik do komentarza
Grisza Opublikowano 13 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Nawet nie wiemy co to za karta i czy jest możliwość podłączenia z zewnątrz sygnału dźwiękowego (przez HDMI powinno pójść i chyba powinno pójść przez wejście dla mikrofonu - w końcu tu chodzi o impulsy elektryczne). A programów do przechwytywania dźwięku z karty jest kilka, poszukaj Odnośnik do komentarza
kaczakkkk Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Na razie zastanawiam sie ogolnie jak to zrobic. Zadnych szczegulow. Wariant z mikrofonem odpada - katastrofalna jakosc. Sygnal wjscia na laptopa musi byc w jakosci sygnalu wyjscia z radia. Jezeli mozna z robic z laptopa magnetowid to dlaczego nie magnetofon? Odnośnik do komentarza