Skocz do zawartości

Ukash - laptop Asus po domorosłym informatyku


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Na początek: jestem nowy na forum i w sumie pisze w nie swoim, a mojej sąsiadki imieniu

Wczoraj jej (lub jak ktoś woli jej mąża) Asus został zainfekowany znanym jak widze na forum wirusem,

wczoraj tez ktoś próbował coś poradzić i skanował laptop ComboFIx'em.

Dziś dostałem go w swoje ręce wykonałem skanowanie OTL'em i GMER'em jak sugerowano na forum dołaczam też odszukany log z CF i logi po skanowaniu Malwarebytes Anti-Malware wykonane przeze mnie

Jeżeli coś jest nie tak to przepraszam ;-)

Z góry dzięki za pomoc

PS:

Zapomniałem dodać ze wszystkie skanowania zrobione na systemie XP działającym w trybie awaryjnym z obsługą sieci,

w przypadku normalnego uruchomienia wyskakuje komunikat Ukash i nie mozna nic zrobić (zasłania cały ekran nic nie działa komputer nie reaguje na zadne skróty klawiaturowe)

ComboFix.txt

Extras.Txt

mbam-log-2012-07-13 (13-58-02).txt

mbam-log-2012-07-13 (14-05-04).txt

mbam-log-2012-07-13 (15-04-21).txt

OTL.Txt

GMER Log.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Uruchomienie ComboFix było tutaj bezsensowne, niepotrzebnie wymęczony system przez narzędzie, które wcale nie służy do skanowania tylko jest stosowane pod bardzo trudne przypadki infekcji. Tutaj jest prosta do usunięcia infekcja i nie trzeba wcale aż takich mocarnych narzędzi stosować.

 

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Unknown] -- C:\DOCUME~1\ADMINI~1\USTAWI~1\Temp\uftdapow.sys -- (uftdapow)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\SymIM.sys -- (SymIMMP)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\SymIM.sys -- (SymIM)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ewusbmdm.sys -- (hwdatacard)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\DOCUME~1\ADMINI~1\USTAWI~1\Temp\catchme.sys -- (catchme)
[2011-06-25 03:58:35 | 000,000,000 | ---D | M] ("DAEMON Tools Toolbar") -- C:\Documents and Settings\Administrator\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\xsv8czr7.default\extensions\DTToolbar@toolbarnet.com
[2010-10-12 16:24:43 | 000,002,059 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\Administrator\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\xsv8czr7.default\searchplugins\daemon-search.xml
O4 - HKLM..\Run: [WSManHTTPConfig] C:\Documents and Settings\Administrator\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\912\WSManHTTPConfig.exe ()
 
:Files
C:\Documents and Settings\Administrator\Dane aplikacji\hellomoto
C:\Documents and Settings\Administrator\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\912
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

2. Wejdź w panel usuwania programów i odinstaluj: DAEMON Tools Toolbar

 

3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

 

4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL

Odnośnik do komentarza

Małe wyjasnienei na początek:

 

dziwi mnie jednaj ze po wykonaniu skanowania OTL'em z punktu 4 otrzymałem tylko plik OTL.txt bez pliku extras.txt

 

To normalne. OTL uruchomiony po raz drugi i przestawiła się opcja Rejestr - skan dodatkowy na "Brak" a jeśli ustawisz na "Użyj filtrowania to extras się wykona. Tego loga jednak już nie potrzebuję.

 

Przejdź do finalizacji tematu:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj system do Service Pack 3 oraz wymienione programy do najnowszych wersji:

 

Windows XP Professional Edition Dodatek Service Pack 2 (Version = 5.1.2600) - Type = NTWorkstation

 

Internet Explorer (Version = 6.0.2900.2180)

"{AC76BA86-7AD7-1033-7B44-A80000000002}" = Adobe Reader 8

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...