motomisiek Opublikowano 13 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Dzień Dobry. Ja chciał bym zaznaczyć ze jestem mechanikiem samochodowym i na komputerach to się raczej słabo znam to i prosze żeby na mnie nie krzyczeć. opis problemu: Wyskoczyło mi to wczoraj jak szukałem w goglach informacji na temat modyfikacji silnika M20 z BMW E30, i na jednej ze znalezionych stron pojawił mi się jakiś komunikat że z mojego kraju nie mam dostętu do treści zawartej na stronie, a pózniej(jakieś 5minut) wyskoczył ten głupi komunikat i ne chce zniknąć. Po włączeniu komputera wyświetla mi się taki komunikat: "Komputer został zablokowany z powodu naruszednia prawa polskiego"(dalej jest napisane że jestem zboczeńcem, pedofilem, dilerem, złodziejem i coś tam jeszcze i jak niechce tym być to mam zapłacić 3 stówy i bedzie git). Jak już się to wyświetli to nic nie działa, ale udało mi się właczyć kompa w trybie awaryjnym z internetem, troche poczytałem i udało mi się zrobić te logi(chyba to o to chodzi i to jest potrzebne). Jeśli mi ktoś pomoże to bede bardzo wdzięczny i naprawie auto lub co tam kto ma . OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 13 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL O4 - HKLM..\Run: [secproc_ssp] C:\Documents and Settings\Misiek\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\3487\secproc_ssp.exe () :Files C:\WINDOWS\tasks\{22116563-108C-42c0-A7CE-60161B75E508}.job C:\WINDOWS\tasks\{35DC3473-A719-4d14-B7C1-FD326CA84A0C}.job C:\Documents and Settings\Misiek\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\3487 :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL Odnośnik do komentarza