verianel Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Witam, wyskoczył mi komunikat jak w temacie. Z trybu awaryjego zrobiłem poniższe logi. Proszę o pomoc. OTL.txt: http://student.agh.edu.pl/~radekj/logi/OTL.Txt Extras.txt: http://student.agh.edu.pl/~radekj/logi/Extras.Txt Pozdrawiam, Radek Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 (edytowane) 1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL IE - HKU\S-1-5-21-725345543-1677128483-682003330-1003\..\SearchScopes\{5FF70F59-053D-489B-8F0F-F90C977493B3}: "URL" = http: //websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=100000027&src=crm&q={searchTerms}&locale=en_US&apn_ptnrs=U3&apn_dtid=OSJ333STPL&apn_uid=40747840-E914-4B46-AD44-23D6FA672C36&apn_sauid=CABB9908-6E44-43B1-87D2-0E19FEFFADAF& O4 - HKLM..\Run: [] File not found O4 - HKLM..\Run: [sessEnv] C:\Documents and Settings\Zbigniew Juszczyk\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\2884\SessEnv.exe () O4 - HKU\S-1-5-21-725345543-1677128483-682003330-1003..\RunOnce: [529C5051A42FC6986A2E562F8DB91C90] C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\529C5051A42FC6986A2E562F8DB91C90\529C5051A42FC6986A2E562F8DB91C90.exe () :Files autorun.inf /alldrives lpl.exe /alldrives C:\Documents and Settings\Zbigniew Juszczyk\Dane aplikacji\hellomoto C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\529C5051A42FC6986A2E562F8DB91C90 C:\Documents and Settings\Zbigniew Juszczyk\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\2884 C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\tmp C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\hps :Reg [-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2] [-HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Live Security Platinum] :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. 2. Wejdź w panel usuwania programów i odinstaluj: Ask Toolbar oraz Skaner on-line mks_vir (firma MKS już nie istnieje) 3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete 4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL Edytowane 15 Sierpnia 2012 przez picasso 15.08.2012 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi