Suchy203 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Witam, znowu problem z moim komputerem. Gdy wprowadze go w stan wstrzymania za pomoca tego ksieżyca na klawiaturze to wszystko jest ok do czasu gdy chce go wybudzić. Wtedy pojawia sie niebieski ekran, pisze tam mniej wiecej ze komputer musi byc uruchomiony ponownie żeby zapobiec 'problemom technicznym' (?) Nie wiem dokładnie bo szybko znika ten ekran. Komputer sie zresetuje i wyskakuje okienko a w nim "System odzyskał sprawność działania po poważnym błędzie" . W raporcie pisze o tych plikach C:\DOCUME`1\4\USTAWI`1\Temp\WEReb3f.dir00\Mini072710-01.dmp i drugi plik to C:\DOCUME`1\4\USTAWI`1\Temp\WEReb3f.dir00\sysdata.xml. Czy da się coś zrobić z tym fantem ? Nie znam się na komuterach i dlatego znowu zwracam się do Was z prośbą. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza
deFco247 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Ów niebieski ekran to bluescreen. Spakuj cały folder C:\WINDOWS\Minidump do archiwum i wyślij na http://speedyshare.com/ podając tutaj link do pobrania w celu analizy. Odnośnik do komentarza
Suchy203 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Teraz proszę się nie śmiać, jak to się robi ? Odnośnik do komentarza
deFco247 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Ojej... Skopiuj sobie folder C:\WINDOWS\Minidump na Pulpit. Spakuj go jakimś programem do archiwizacji plików (WinRAR, 7-Zip i inne tego pokroju). Jeśli nie masz niczego z tego pokroju, to użyj wbudowanej w system opcji pakowania folderów do archiwum ZIP (aka skompresowany folder). Odnośnik do komentarza
Suchy203 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Heh nigdy tego nie robiłem bo nie miałem takiej potrzeby. Teraz mam nadzieje że jest dobrze Mój link Odnośnik do komentarza