-
Postów
77 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Dziękuję i wzajemnie. Wesołych świąt :)
-
W biosie od asusa poszukaj dwóch opcji "ErP Ready" oraz "USB power delivery in soft off state S5". Tutaj jest instrukcja obrazkowa w razie problemów: https://www.asus.com/pl/support/FAQ/1042220/
-
Przedstaw podstawową specyfikację sprzętową:
-
U mnie wszystkie rozszerzenia, a nawet motyw zostały wyłączone w sobotę. Internet z reklamami wygląda koszmarnie. Dopiero w poniedziałek rano po pobraniu aktualizacji 66.0.4 wróciło do normy. Tymczasem wyszła kolejna aktualizacja do wersji 66.0.5 (further improvements to re-enable web extensions which had been disabled for users with a master password set (Bug 1549249).
-
Czy komunikatu technicznego nie da się usunąć? Bo u mnie nie widać iksa do zamknięcia. Tak to wygląda: Ten komunikat jest widoczny tylko w domyślnym stylu. Chociaż to żaden problem, bo miałem ustawiony styl ciemny, a po aktualizacji forum został zresetowany na domyślny, więc przy pierwszej wizycie i tak każdy będzie widział komunikat.
-
Może warto sprawdzić, czy coś jeszcze wyczyści avastclear. Zajrzyj tutaj:
-
Wynik benchmarku bardzo niestabilny, ale przede wszystkim wolny. Średnia na poziomie 3,8 MB normalnie jest nie do przyjęcia. Jednak drugi wynik bez zastrzeżeń. Czy przy pierwszym sprawdzaniu nie wykonywałeś innych działań dyskowych? Mogłoby to być choćby instalowane systemowe aktualizacje. Wyższa temperatura dysku wskazuje właśnie na obciążenie, które mogło zaburzyć test. Zwróć uwagę na parametr C5 w Smarcie.
-
Czy to ten sam laptop Lenovo Y700-17, z którym w ubiegłym były problemy z Synaptics? Wstaw raport sprzętowy z programu HWiNFO: Co do wolnych transferów - może to być wina sterowników (to chyba najbardziej optymistyczny wariant), słabej albo nawet uszkodzonej karty sieciowej, bo w końcu laptop był kilka razy naprawiany (nie wiemy co konkretnie było robione). Czy są w otoczeniu widoczne inne sieci, np. sąsiadów?
-
Jeśli łącze jest stale wysysane, to sprawdź co pokaże TCPView Po uruchomieniu aplikacji ustaw sortowanie według 'sent bytes' i obserwuj,
-
Skoro Kaspersky Total Security jest na pokładzie, to może warto byłoby go przejrzeć, o ile jego zapora sieciowa jest włączona. Na pasku zadań > prawy klik w ikonę Kaspersky > rowiń narzędzia > Monitor sieci. Włącz sortowanie według "wysłano". Na górnej belce jest możliwość sprecyzowania z jakich dni ma być wyświetlany ruch sieciowy: dzisiaj, wczoraj, w ciągu miesiąca lub w ciągu roku.
-
uBlock Origin blokuje WordPressa
Arm odpowiedział(a) na Rostov temat w Oprogramowanie zabezpieczające
To chyba trzeba byłoby zgłosić bezpośrednio do twórców uBlock. Jednak wydaje mi się, że przy problemie globalnym znalazłoby się info w sieci, a tak tylko jeden podobny problem zgłoszony półtora roku temu: https://github.com/gorhill/uBlock/issues/2971 Wątpię, że to coś zmieni, ale dla próby usuń całkowicie rozszerzenie i zainstaluj ponownie. Jeśli masz masz dodane własne reguły, to oczywiście wcześniej zrób ich kopie/eksportuj. Możesz jeszcze sprawdzić to działanie na innej przeglądarce. uBlock Origin jest do pobrania dla Chrome, Opery oraz Edge. -
uBlock Origin blokuje WordPressa
Arm odpowiedział(a) na Rostov temat w Oprogramowanie zabezpieczające
Może ten panel administracyjny/kokpit WordPressa korzysta z jakiś zewnętrznych skryptów, z poza Twojej domeny? Pytam bo do tej pory nie miałem okazji korzystać z WP. Tymczasowo w ustawieniach uBlock włącz tryb zaawansowany przez zaznaczenie "Jestem zaawansowanym użytkownikiem". Wejdź na swoją stronę, rozwiń uBlock i sprawdź czy na liście będzie coś z poza domeny. Dla przykładu na fixitpc.pl wygląda to tak: -
uBlock Origin blokuje WordPressa
Arm odpowiedział(a) na Rostov temat w Oprogramowanie zabezpieczające
Jeśli dodałeś swoją domenę do reguł uBlocka, to raczej nie uBlock powoduje opisany problem. Czy sprawdziłeś działanie kokpitu przy wyłączonym uBlock w rozszerzeniach Firefox? -
Uruchom jako administrator wiersz poleceń i wklej kolejno: regsvr32 "C:\Program Files\Internet Explorer\ieproxy.dll" oraz regsvr32 "C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\ieproxy.dll"
-
Odinstaluj ASUS WebStorage, który znany jest z powodujących błędów. Tego tak się nie rozwiązuje, dlatego nie próbuj robić podmiany.