Skocz do zawartości

Markiz

Użytkownicy
  • Postów

    171
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Markiz

  • Urodziny 04.01.1959

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Kanzas k/Łodzi
  • Hobby:
    Komputery, Motoryzacja PRL-u

Ostatnie wizyty

5 586 wyświetleń profilu
  1. Dzień dobry. Żona zakupoła sobie laptop z Windows 11 Home v.23H2 64 bit i po którejś aktualizacji zniknęło całe górne menu w foderze. Nie ma wstążki i nie ma przycisków - strzałęk. Próbowałem z wpisem w rejestrze ze strony pomocy Microsoftu, ściągnąłem ich plik .reg aby pokazać wstążkę znaną z Windows 10, uruchomiłem też program Winaero Tweaker i niestety nic to wszystko nie pomogło. Czy można jeszcze coś zrobić???
  2. Wydaje mi się, że działa normalnie. Tam nic nie ma - screen. Powiadomienia w Trayu puste. Zapora włączona, ikonka Defendera w Trayu jest z zieloną tarczą. Tak wiec wydaje mi się, że wszystko jest OK. Bardzo Ci dziękuję za poświęcenie swojego czasu na pomoc dla mnie - pozwoliłem sobie wpłacić małą kwotę na utrzymanie Forum. Pozdrawiam serdecznie.
  3. Dzięki - to się wstrzymuję na razie. A co do naszych głównych działań to spokojnie czekam co dalej. Ikonka Defendera w Tray'u jest z zieloną tarczą i zapora jest włączona a okno powiadomień w Trayu puste.
  4. Ok to zrobię to ale już jutro :-) Dobranoc :-)
  5. A ta aktualizacja jest konieczna? Może dać sobie z nią spokój.....
  6. Defender niczego nie zgłasza ale nie wiem gdzie ma historię :-). Zapora włączona. Jest tylko mały problem z Windows Update - nie może zainstalować jednej aktualizacji. Addition.txt FRST.txt
  7. Po wymuszonym zatrzymaniu FRST: Rezultat naprawy Farbar Recovery Scan Tool (x64) Wersja: 11.01.2024 Uruchomiony przez Włodek (15-01-2024 00:03:19) Run:8 Uruchomiony z C:\Users\Włodek\Desktop\Fixit\FRST64 Załadowane profile: Włodek Tryb startu: Normal ============================================== fixlist - zawartość: ***************** HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA C:\ProgramData\Microsoft\Windows Defender\Scans\History\Service EmptyEventLogs: Reboot:̩ ***************** HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender => pomyślnie usunięto "C:\ProgramData\Microsoft\Windows Defender\Scans\History\Service" folder - przenoszenie: C:\ProgramData\Microsoft\Windows Defender\Scans\History\Service => pomyślnie przeniesiono =========== EmptyEventLogs: ========== 717 Event logs cleared. ================================ System wymagał restartu. ==== Koniec Fixlog 00:59:36 ==== Rezultat naprawy Farbar Recovery Scan Tool (x64) Wersja: 11.01.2024 Uruchomiony przez Włodek (15-01-2024 01:03:06) Run:9 Uruchomiony z C:\Users\Włodek\Desktop\Fixit\FRST64 Załadowane profile: Włodek Tryb startu: Normal ============================================== fixlist - zawartość: ***************** EmptyEventLogs: Reboot:̩ ***************** =========== EmptyEventLogs: ========== 1172 Event logs cleared. ================================ System wymagał restartu. ==== Koniec Fixlog 01:03:40 ==== W Tray'u pokazała się ikonka Defendera z zieloną tarczą.
  8. FRST pracuje już ponad 45 minut ale chyba go nie zatrzymywać?
  9. Najciekawsze jest to, że ani na Pulpicie, ani w D:\Temp ani w całym komputerze takiego pliku nie ma. Nie podejmowałem takich czynności.
  10. Oczywiście rozumiem i bardzo dziękuję, ze zechciałaś się tym zająć. Defender raportuje jakiegoś trojana ale nie mogę z tym nic zrobić. Fixlog.txt
  11. Jak gdyby komputer troszeczkę przyśpieszył ale ikonki Defendera w Tray`u nadal nie ma i zapory nie da się włączyć. Addition.txt Fixlog.txt FRST.txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...