Skocz do zawartości

luxik

Użytkownicy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Bardzo dziękuję za poradę. Pomogło. Mam jeszcze inny problem, ale przedstawię go w nowym wątku i trochę później. Pozdrawiam, Łukasz.
  2. Postąpiłem zgodnie z instrukcjami kończącymi proces czyszczenia. Obecnie przy uruchamianiu komputera pojawia się małe okno "Windows Installer". A w nim początkowo zachodzi "Preparing to install", potem "Please wait while Windows configures Solution Center", potem "Gathering required information..", i wreszcie "The feature you are trying to use is on a CD-ROM or other removable disc that is not avaliable" i "Insert the Solution Center disc and click OK". Nie posiadam płyty o nazwie Solution Center, choć mam komputer kupiony fabrycznie nowy. Mam tylko załączone przy sprzedaży: płytę "Application for reinstalling Dell MediaDirect 3.5", płytę "Microsoft Works 9", płytę "Dell Drivers and Utilities for reinstalling Dell Inspiron 1525 Computer Software", płytę "Drivers and Utilities for reinstalling Dell Webcam Manager", płytę "Operating System Reinstallation DVD Windows Vista Home Premium 32BIT". Proszę o poradę i z góry dziękuję za pomoc. Łukasz.
  3. Witam, Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Pliku C:\Windows\System32\D3DX8ab.dll już nie ma. Wykonałem powtórne skanowanie programem Malwarebytes' Anti-Malware i załączam skan. Program CoboFix pomyślnie odinstalowałem. Chciałbym mieć nadzieję, że to już koniec problemów i zalecanych działań. Pozdrawiam, Łukasz.
  4. Witam, Bardzo dziękuję za szybkie zajęcie się moją sprawą. Wskazany plik usunąłem. Za pomocą programu Malwarebytes' Anti Malware przeprowadziłem skanowanie. Wykryty trojan został skasowany. Załączam wynik skanowania. Czy (a jeśli tak, to jak?) usunąć z komputera program ComboFix? W instrukcji używania tego programu jest opis odinstalowywania (poprzez wpisanie w start search "combofix /uninstall"), ale po naciśnięciu "enter" nie odnajduje tego adresu. Pozdrawiam, Łukasz. mbam-log-2011-10-19 (09-55-22).txt
  5. Witam, Kilka dni temu mój komputer "złapał" wirusowe oprogramowanie w trakcie przeglądania stron www. Działanie wirusa polegało na wyświetlaniu alertów o zagrożeniu komputera i pojawiało się okno (fałszywe) pokazujące proces skanowania w poszukiwaniu wirusów i wreszcie pojawiał się wynik skanowania - wielka ilość infekcji. Tapeta zmieniła się w niebieskie tło. Nie dawało się zamknąć tego programu. Ale mogłem na szczęście zamknąć komputer. Zadzwoniłem do pomocy technicznej producenta programu ArcaVir. Pracownik pomocy technicznej poradził mi ściągnąć program ComboFix i za jego pomocą przeprowadzić naprawę. Na moją uwagę, że nie mogę w ogóle korzystać z komputera poradził uruchomić komputer w trybie awaryjnym i wówczas ściągnąć program ComboFix. Tak też zrobiłem i po użyciu ComboFix wirusowy program przestał się pojawiać. Jednak w instrukcji programu ComboFix znalazłem informację o stronie FixItPC.pl i po wejściu na nią znalazłem wiele dodatkowych informacji dotyczących problemu. Za pomocą programu OTL wygenerowałem logi OTL i Extras. Natomiast nie powiodło mi się generowanie logu GMER. Po ściągnięciu i uruchomieniu programu nastąpiło pre-scanowanie. Ale po przejściu do dalszej procedury, czyli po naciśnięciu przycisku "szukaj" po niecałej minucie program przestawał działać i pojawiał się komunikat: "program" has stoped working. Po drugiej próbie uruchomienia procedury nastąpiło samoczynne awaryjne wyłączenie komputera. Po uruchomieniu komputera i kolejnej próbie znów program przestał działać w czasie właściwego skanowania. Zaprzestałem dalszych prób. Bardzo proszę o radę, czy mogę uznać proces usuwania wirusa za skończony. Jeśli trzeba abym wykonał jakieś dodatkowe kroki, to proszę o instrukcje, ale z uwagą na mój dość niski poziom wiedzy z tej dziedziny. Z góry dziękuję za pomoc. Lukasz. P.S. Jako że ComboFix już wykorzystałem dołączam wynik działania tego programu. Extras.Txt OTL.Txt ComboFix.txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...