Skocz do zawartości

shalott

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Jest nieporównywalnie lepiej. Dziękuje serdecznie za cierpliwość i okazaną pomoc!
  2. Błąd wyskoczył przy Konsoli pobranej z forum. Skorzystałam więc z OTLPE, już bez żadnych problemów. TDSS nie wykrył żadnego "podejrzanego obiektu" oprócz sptd. Wklejam log z Ad-Remover. Ad-Report-SCAN2.txt
  3. Przy próbie odpalenia Konsoli Odzyskiwania pojawiła się informacja "Plik INF txtsetup.sif jest uszkodzony lub nie ma go, stan 7. Instalator nie może kontynuować". natomiast udało mi się uruchomić Gmera ( w trybie awaryjnym) Teraz dodatkowo nie działa internet mobilny orange. gmer.txt
  4. Uruchomienie komputera w trybie awaryjnym nie pomogło - skanowanie przerwał samoistny restart. Dodatkowo program TDSSKiller wykrył ponownie ten sam podejrzany obiekt nazwany "Backdoor.Win32.Sinowal.knf W chwili gdy chcę go "wyleczyć" pojawia się takie ostrzeżenie: Niezależnie od tego co wybiorę, obiekt wciąż jest obecny. Wklejam również log z OTL. OTL.Txt
  5. Po uruchomieniu Gmer'a trzykrotnie pojawił się blue screen, który uniemożliwia mi dokończenie skanowania i wklejenie loga. Czy można na to coś poradzić? Wklejam logi. TDSSKiller.2.5.14.0_07.08.2011_23.25.22_log.txt OTL.Txt Ad-Report-SCAN1.txt
  6. Witam, Problemy z komputerem, który użytkuję już przeszło 7 lat, były zawsze. Zaczęło się od dość regularnych restartów (+/- co godzinę), następnie zrywanie połączenia internetowego no i blue screeny. Dotychczas całkowite skanowanie systemu (AVG, Avira) przynosiło rezultaty. Jednakże, od 2 tygodni, pomimo kolejnej próby użycia antywirusa, problem nie został rozwiązany. Najbardziej uciążliwe jest nieustanne zawieszanie się stron w Mozilli. Otworzenie chociażby google.pl wymaga około 2-3 minut, czasem zrestartowania komputera. Dodatkowo przy próbach szukania pomocy poprzez wyszukiwarkę często następują przekierowywania na przypadkowe (i dosyć podejrzane) strony www, lub po prostu na moją stronę główną. Dzisiaj mój niepokój wzbudziło żądanie numeru karty i CVV przy próbie logowania do mojego banku. Zaczęłam szukać rozwiązania w sieci i spotkałam się z podobnym przypadkiem (spowolniony system + próba wyłudzenia dostępu). Zanim trafiłam na fixitpc zdążyłam użyć programu ComboFix - który owszem, pomógł na problem z bankiem, lecz przeglądarka jak nie działała, tak nie działa. Dlatego bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tej uciążliwej sprawy. Załączam logi z OTL / GMER / ComboFix. pozdrawiam, marta. OTL.Txt Extras.Txt log.txt GMER.txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...