-
Postów
92 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Witaj @Adrian W logach jest widoczna infekcja Autostartu Wykonaj poniższe polecenia: Naciśnij przycisk → Kopiuj fixlist do schowka Uruchom FRST64 i kliknij Napraw (Fix) Czekaj cierpliwie, aż program zakończy naprawę i system uruchomi się ponownie Po restarcie w katalogu z FRST64 pojawi się plik fixlog.txt - wstaw go w odpowiedzi Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Pozdrawiam serdecznie Juliusz .arrow-container { display: inline-flex; align-items: center; } .arrow { display: inline-block; margin-left: 5px; font-size: 32px; transition: transform 0.5s ease-in-out; position: relative; font-weight: bold; } .arrow-container:hover .arrow { transform: translateX(10px); } .copyButton { padding: 10px 20px; background-color: green; color: white; border: none; border-radius: 5px; cursor: pointer; font-size: 16px; transition: background-color 0.5s ease; } @keyframes blink { 0% { opacity: 1; } 50% { opacity: 0.5; } 100% { opacity: 1; } } .custom-warning { background-color: red; color: white; font-weight: bold; padding: 10px; border-radius: 5px; text-align: center; animation: blink 3s infinite; } .pozdrawiam { font-size: 1.5em; font-weight: bold; text-align: left; }
-
Uprzejma prośba o sprawdzenie logów.
iJuliusz odpowiedział(a) na Zoltar temat w Dział pomocy doraźnej
Tak, nie widzę przeszkód Pozdrawiam serdecznie Juliusz -
Uprzejma prośba o sprawdzenie logów.
iJuliusz odpowiedział(a) na Zoltar temat w Dział pomocy doraźnej
Dziękuję. Oczyszczanie zakończone 👍 Usuń programy oczyszczające programem KPRM KpRm Platforma: Windows 7, Windows 8/8.1, Windows 10 32-bit i 64-bit Licencja: freeware Strona domowa Pobierz Uruchom, kliknij Yes i zaznacz opcje: Delete Tools, Registry Backup, Create Restore Point, Delete now. Kliknij Run To wszystko Pozdrawiam serdecznie Juliusz .pozdrawiam { font-size: 1.5em; font-weight: bold; text-align: left; } -
Uprzejma prośba o sprawdzenie logów.
iJuliusz odpowiedział(a) na Zoltar temat w Dział pomocy doraźnej
Sprawdź w Ustawieniach Chrome jakie są rozszerzenia, usuń niepotrzebne lub nieznane Masz też kilka utworzonych Profili, usuń te, których nie używasz W pliku naprawczym usunę jeszcze trochę niepotrzebnych wpisów Wykonaj poniższe polecenia: Otwórz Spoiler i skopiuj do schowka zawartość od Start:: do End:: włącznie Uruchom FRST64 i kliknij Napraw (Fix) Czekaj cierpliwie, aż program zakończy naprawę i system uruchomi się ponownie Po restarcie w katalogu z FRST64 pojawi się plik fixlog.txt - wstaw go w odpowiedzi Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Pozdrawiam serdecznie Juliusz .arrow-container { display: inline-flex; align-items: center; } .arrow { display: inline-block; margin-left: 5px; font-size: 32px; transition: transform 0.5s ease-in-out; position: relative; font-weight: bold; } .arrow-container:hover .arrow { transform: translateX(10px); } #copyButton { padding: 10px 20px; background-color: green; color: white; border: none; border-radius: 5px; cursor: pointer; font-size: 16px; transition: background-color 0.5s ease; } @keyframes blink { 0% { opacity: 1; } 50% { opacity: 0.5; } 100% { opacity: 1; } } .custom-warning { background-color: red; color: white; font-weight: bold; padding: 10px; border-radius: 5px; text-align: center; animation: blink 3s infinite; } .pozdrawiam { font-size: 1.5em; font-weight: bold; text-align: left; } -
Uprzejma prośba o sprawdzenie logów.
iJuliusz odpowiedział(a) na Zoltar temat w Dział pomocy doraźnej
Zrób teraz nowy skan FRST i wstaw logi Sprawdzę co jeszcze pozostało -
Uprzejma prośba o sprawdzenie logów.
iJuliusz odpowiedział(a) na Zoltar temat w Dział pomocy doraźnej
W Chrome były niechciane strony startowe Adblocki dodasz jak skończymy oczyszczanie Wykonaj skanowanie MBAM Pobierz MalwareBytes MBAM 5 Zamknij wszystkie aktywne programy i przeglądarki. Uruchom plik instalacyjny Wybierz Zastosowania domowe Pomiń instalację Browser Guard, na tym etapie nie jest potrzebny Po zakończonej instalacji Otwórz MBAM Pomiń Pierwsze kroki Wybierz Ustawienia z lewej strony Ogólne - wyłącz opcję Uruchom program Malwarebytes w tle ... Przejdź do Skanowanie i wykrycia Włącz Skanuj w poszukiwaniu Rootkitów Wróć do Głównego Menu Rozpocznij skanowanie, po przeskanowaniu oczyść to co znajdzie, wklej plik wynikowy. Juliusz .pozdrawiam { font-size: 1.5em; font-weight: bold; text-align: left; } -
Uprzejma prośba o sprawdzenie logów.
iJuliusz odpowiedział(a) na Zoltar temat w Dział pomocy doraźnej
Dziękuję Wykonaj skanowanie ADWCleaner Pobierz ADWCleaner Po uruchomieniu, jeśli nie używałeś tego programu wcześniej, kliknij Zgadzam się na ekranie powitalnym W Ustawieniach przełącz kilka dodatkowych opcji Włącz Zresetuj zaporę Włącz Zresetuj zasady przeglądarki IE Włącz Zresetuj pliki Hosts Wróć na Pulpit Nawigacyjny Rozpocznij skanowanie Jeśli znajdzie linie z Preinstalled to odznacz, resztę oczyść Wstaw plik wynikowy Juliusz .pozdrawiam { font-size: 1.5em; font-weight: bold; text-align: left; } -
Uprzejma prośba o sprawdzenie logów.
iJuliusz odpowiedział(a) na Zoltar temat w Dział pomocy doraźnej
Poprawiłem plik naprawczy z mojego pierwszego posta Wykonaj polecenia jeszcze raz -
Uprzejma prośba o sprawdzenie logów.
iJuliusz odpowiedział(a) na Zoltar temat w Dział pomocy doraźnej
Pobierz jeszcze raz plik do schowka z postu powyżej Możliwe, że wywołanie podglądu zawartości podejrzanych plików przerywa działanie -
Uprzejma prośba o sprawdzenie logów.
iJuliusz odpowiedział(a) na Zoltar temat w Dział pomocy doraźnej
Witaj Plik wydaje się być niekompletny Porównaj wstawiony z wygenerowanym Wstaw właściwy -
Uprzejma prośba o sprawdzenie logów.
iJuliusz odpowiedział(a) na Zoltar temat w Dział pomocy doraźnej
Witaj @Zoltar W logach widać uruchamianie nieznanych skryptów z katalogu Chrome Wykonaj poniższe polecenia: Naciśnij przycisk → Kopiuj fixlist do schowka Uruchom FRST64 i kliknij Napraw (Fix) Czekaj cierpliwie, aż program zakończy naprawę i system uruchomi się ponownie Po restarcie w katalogu z FRST64 pojawi się plik fixlog.txt - wstaw go w odpowiedzi Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Pozdrawiam serdecznie Juliusz .arrow-container { display: inline-flex; align-items: center; } .arrow { display: inline-block; margin-left: 5px; font-size: 32px; transition: transform 0.5s ease-in-out; position: relative; font-weight: bold; } .arrow-container:hover .arrow { transform: translateX(10px); } #copyButton { padding: 10px 20px; background-color: green; color: white; border: none; border-radius: 5px; cursor: pointer; font-size: 16px; transition: background-color 0.5s ease; } @keyframes blink { 0% { opacity: 1; } 50% { opacity: 0.5; } 100% { opacity: 1; } } .custom-warning { background-color: red; color: white; font-weight: bold; padding: 10px; border-radius: 5px; text-align: center; animation: blink 3s infinite; } .pozdrawiam { font-size: 1.5em; font-weight: bold; text-align: left; } -
Dziękuję. Działanie systemu poprawiło się i w plikach nie zauważyłem zagrożeń 👍 Usuń programy oczyszczające programem KPRM KpRm Platforma: Windows 7, Windows 8/8.1, Windows 10 32-bit i 64-bit Licencja: freeware Strona domowa Pobierz Uruchom, kliknij Yes i zaznacz opcje: Delete Tools, Registry Backup, Create Restore Point, Delete now. Kliknij Run To wszystko Pozdrawiam serdecznie Juliusz .pozdrawiam { font-size: 1.5em; font-weight: bold; text-align: left; }
-
Błąd aplikacji Explorer.exe podczas zamknięcia systemu Windows
iJuliusz odpowiedział(a) na Max17b temat w Windows 11
Witaj @Max17b Powodem może być problem z usługą "Gaming Input Services" , jest to jedno z pierwszych znalezionych rozwiązań, które może pomóc Za pomocą FRST zatrzymamy usługę Wykonaj poniższe polecenia: Naciśnij przycisk → Kopiuj fixlist do schowka Uruchom FRST64 i kliknij Napraw (Fix) Czekaj cierpliwie, aż program zakończy naprawę i system uruchomi się ponownie Po restarcie w katalogu z FRST64 pojawi się plik fixlog.txt - wstaw go w odpowiedzi Daj znać, czy nadal występuje wskazany problem Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Pozdrawiam serdecznie Juliusz .arrow-container { display: inline-flex; align-items: center; } .arrow { display: inline-block; margin-left: 5px; font-size: 32px; transition: transform 0.5s ease-in-out; position: relative; font-weight: bold; } .arrow-container:hover .arrow { transform: translateX(10px); } #copyButton { padding: 10px 20px; background-color: green; color: white; border: none; border-radius: 5px; cursor: pointer; font-size: 16px; transition: background-color 0.5s ease; } @keyframes blink { 0% { opacity: 1; } 50% { opacity: 0.5; } 100% { opacity: 1; } } .custom-warning { background-color: red; color: white; font-weight: bold; padding: 10px; border-radius: 5px; text-align: center; animation: blink 3s infinite; } .pozdrawiam { font-size: 1.5em; font-weight: bold; text-align: left; } -
Czy zauważyłeś poprawę w działaniu komputera i przeglądarek? Zrób kontrolny skan FRST, wstaw logi do wglądu
-
Dziękuję Wykonaj poniższe polecenia: Naciśnij przycisk → Kopiuj fixlist do schowka Uruchom FRST64 i kliknij Napraw (Fix) Czekaj cierpliwie, aż program zakończy naprawę i system uruchomi się ponownie Po restarcie w katalogu z FRST64 pojawi się plik fixlog.txt - wstaw go w odpowiedzi Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Pozdrawiam serdecznie Juliusz .arrow-container { display: inline-flex; align-items: center; } .arrow { display: inline-block; margin-left: 5px; font-size: 32px; transition: transform 0.5s ease-in-out; position: relative; font-weight: bold; } .arrow-container:hover .arrow { transform: translateX(10px); } #copyButton { padding: 10px 20px; background-color: green; color: white; border: none; border-radius: 5px; cursor: pointer; font-size: 16px; transition: background-color 0.5s ease; } @keyframes blink { 0% { opacity: 1; } 50% { opacity: 0.5; } 100% { opacity: 1; } } .custom-warning { background-color: red; color: white; font-weight: bold; padding: 10px; border-radius: 5px; text-align: center; animation: blink 3s infinite; } .pozdrawiam { font-size: 1.5em; font-weight: bold; text-align: left; }