-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kknd
- Urodziny 21.05.1981
Informacje
-
Płeć:
Mężczyzna
-
Skąd:
Olsztyn
Ostatnie wizyty
1 487 wyświetleń profilu
-
może komuś się przyda, na jednym przykładzie dłuższe ale mniej pisania powershell -Command "(gc C:\sciezka\config.yml) -replace '__m', 'm' | Out-File -encoding ASCII C:\sciezka\config.yml" szybsze czasowo wykonanie ale więcej pisania C:\sciezka\config.yml @echo off &setlocal setlocal enabledelayedexpansion set "search=__m" set "replace=m" set "textfile=C:\sciezka\config.yml" set "newfile=C:\sciezka\config.yml2" (for /f "delims=" %%i in (%textfile%) do ( set "line=%%i" set "line=!line:%search%=%replace%!" echo(!line! ))>"%newfile%" del %textfile% rename %newfile% %textfile%
-
No dobrze a masz jakieś zdjęcia jak pakowałeś , ew zdjęcia opakowania ? masz screen z HD Tune, gdyby dysk był złamany nie odczytał byś zawartości - diagnostyki wysyłałeś przez paczkomaty ? coś kojarzę że przed włożeniem czy wyciągnięciem paczkomaty robią zdjęcie masz zdjęcia uszkodzenia o których pisze sprzedawca ? zdjęcia kartonu ? czy numer seryjny się zgadza ? czy dostałeś opinię serwisu ? czy faktycznie sklep wysłał dysk do serwisu (a jeśli podeśle to faktycznie zadzwonić do nich czy była robiona). jeśli opakowanie jest całe i sklep nie złożył reklamacji do przewoźnika to ciężko będzie udowodnić, ilość świadków, zdjęcia, filmy z pakowania ... twarde dowody
-
A skąd pewność że ta druga płyta również nie jest uszkodzona, w modelu Lenovo G50-80 za dużo nie podziałasz, grafika jak i procesor jest przylutowany na stałe, wg. mnie poleciały kulki w BGA rozumiem że przewód jak i monitor jest zweryfikowany, pod innym sprzętem działa
-
ja widzę że tam kolega czeka na Twoją odpowiedzi ciąg dalszy tym bardziej bym się za to wzioł bo jak sam piszesz sprawdził bym dysk twardy czy się nie sypie,
-
spróbuj ustawić IP w karcie sieciowej laptopa na stałe, zobaczymy czy to nie problem z DHCP druga sprawa może przełączasz się między sieciami z tą drugą cię nie łączy ?, zmniejsz siłę na karcie sieciowej, siedzisz 3m od rutera w ruterze netii ustaw nadawanie na 2.4 albo 5 i sprawdź jak laptop zareaguje
-
a wersja zainstalowana w systemie i program w wersji portable nie uruchamia się ?
-
blokada tuszy była w HP, dotyczyła drukarek kolorowych po wczytaniu firmware 1640 wracała do normy jeśli twoja drukarka jest na liście powinna działać
-
Uruchamiasz komputer naciskasz klawisz "F8" daj mu z 30 sek następnie 5 razy strzałką w dół i enter jak nie to spróbuj tryb awaryjny naciskasz klawisz "F8" daj mu z 30 sek następnie enter po F8 (jeśli to laptop) to sprawdź czy pod światło nie widzisz jakiś napisów, może wysiadło ci "tylko" podświetlenie w matrycy
-
logowanie do domeny zaczynasz od .\nazwa konta a do konta bez domeny logujesz się bez .\
-
odpal swój komputer, jak się załaduje, podłącz dysk SSD ale przez np przenośny dysk USB - sprawdź czy go system widzi - wejdź na stronę adata i ściągnij soft do sprawdzania dysku (przeprowadź szybki i długi test) - uaktualnij firmware dysku (opcja będzie w programie sprawdzającym dysk).
-
czy utratę pakietów masz zarówno na ip wewnętrznym jak i zewnętrznym ? włącz wifi i po wifi sprawdź jak pakiety czy nadal jest utrata jak nie to na początek wymień przewód później sprawdź sieciówkę
-
TL-WR340G ma włączone DHCP ? w sieci masz komputer który ma na sztywno wpisany ip wewnętrzne, jak Ci ruter przypisuje to samo to krzyczy że jest konflikt - co objawia się też częstym rozłączaniem - albo u brata w właściwościach połączenia ustaw "uzyskaj adres ip automatycznie, albo u siebie wpisz na sztywno ip z wyższą numeracją (ip nie mogą być takie same) - jak to inny komp przeskanuj sieć (czy sprawdź na ruterze w połączeniach) dojdziesz po nazwie komp. - ew zmień adresację wewnętrzną np jak masz na 192.168.0.1 to zmień na pulę 10.0.0.1 delikwent sam się zjawi z informacją że nie ma internetu
-
-
z instrukcji Asus (jak dla mnie najbardziej upierdliwe laptopy * Laptopy ASUS wyprodukowane przed 01.02.2010 dostarczane są z kompletem płyt do instalacji systemu operacyjnego. Oznaczone są one jako "Recovery DVD/CD" oraz "Driver and Utility CD". Należy uruchomić Komputer i podczas uruchamiania trzymać klawisz Esc. Gdy pojawi się menu wyboru napędu, proszę włożyć Recovery DVD/CD do napędu optycznego, zamknąć napęd i z menu wybrać napęd optyczny. Następnie należy nacisnąć klawisz Enter aby uruchomić instalator. * Laptopy ASUS wyprodukowane po 01.02.2010 nie zawierają płyty "Recovery DVD/CD". Proszę użyć dołączonego do notebooka programu AI Burner do wypalenia płyty "Recovery DVD/CD i zastosować się do wskazówek w punkcie powyżej. btw. jak dla mnie to Ty nie masz recovery, partycja powinna być ukryta a przede wszystkim mniejsza