Skocz do zawartości

ShotgunXC

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć:
    Mężczyzna
  1. Przyznam szczerze, że problem rozwiązałem wracając do fabrycznie zainstalowanego na laptopie systemu Windows 8.1 i pomimo swoich wcześniejszych zastrzeżeń dotyczących intuicyjności systemu, jakoś udaje mi się do niego przyzwyczaić. Trzeba też przyznać, że praca tego Windowsa w niektórych przypadkach jest nieporównywalnie szybsza.
  2. Dobry wieczór, Piszę ponownie w związku z problemem, tym razem jednak nieco innym. Przy wyłączaniu komputera pojawia się tytułowy błąd z informacją: Widziałem, że jeden z użytkowników już raz poruszył podobny temat na forum, ale pomimo wskazówek, ja swojego nie rozwiązałem. Próbowałem metody sfc /scannow - bezskutecznie. Wyświetlał się komunikat o znalezieniu błędów i niemożności naprawienia niektórych z nich. Próbowałem ręcznie podmieniać część rzekomo uszkodzonych plików, lecz było ich ogromnie dużo, toteż nie podołałem zadaniu, dodatkowo były to, sądząc po rozszerzeniach, głównie pliki czcionek, więc teoretycznie nie tak ważne pliki, żeby powodować takie błędy. Jestem jednak laikiem, więc możliwe, że zbyt szybko odpuściłem. W załączniku zamieszczam logi CBS (podzielony na dwie części), OTL i FRST. Dziękuję z góry za wskazówki. Pozdrawiam, Mateusz Addition.txt Extras.Txt FRST.txt OTL.Txt Shortcut.txt sfc.txt
  3. Dziękuję za wyjaśnienie i przepraszam za złą formę raportów. Następnym razem na pewno wrzucę je w poprawny sposób.
  4. Udało mi się znaleźć rozwiązanie problemu. Po kliknięciu na właściwości obu opisywanych plików (syntpenh.exe oraz syntphelper.exe), pod sekcją "Atrybuty" widniał napis informujący o tym, że dany plik pochodzi z innego komputera i został zablokowany itd. Dostępny jest w tym przypadku przycisk "Odblokuj", który powoduje, że po restarcie problem znika. Nie wiem, jedynie, czemu taka sytuacja miała miejsce w pierwszej kolejności.
  5. Dzień dobry wszystkim, Zmagam się z, z pozoru błahym, ale denerwującym problemem, aczkolwiek satysfakcjonującego rozwiązania jak dotąd nie znalazłem. Stawiałem na nowo system na laptopie Acer 5820TG, zainstalowałem wszystkie niezbędne sterowniki wraz z tym od touchpada Synaptics. Niezależnie od tego, czy sterowniki brałem ze strony producenta laptopa, czy też najnowszy ze strony Synaptics, za każdym razem przy uruchamianiu systemu wyskakują dwa okienka jedno po drugim z pytaniem "Czy chcesz uruchomić ten plik?" i nazwa wskazuje właśnie na sterowniki od touchpada (syntpenh.exe oraz syntphelper.exe). Dopiero po zaakceptowaniu komunikatu, touchpad działa jak należy i ładują się pozostałe aplikacje. System to Windows 7 Home Premium x64. Wiem, że można pozbyć się zupełnie tego komunikatu w przypadku otwierania plików .exe, ale mi zależy na tym, żeby takowy komunikat się po prostu nie pojawiał przy starcie systemu, tak jak miało to miejsce przed reinstalacją OSu. Z góry dziękuję za wskazówki i pozdrawiam, Mateusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...