toska78
Użytkownicy-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Windows 10 - nie chcą się instalować aktualizacje.
toska78 odpowiedział(a) na Plati temat w Windows 10
A jak z Twoim problemem opisanym w poprzednim temacie? Ta udana aktualizacja do najnowszej wersji nie pomogła? -
Windows 10 - nie chcą się instalować aktualizacje.
toska78 odpowiedział(a) na Plati temat w Windows 10
Dziennik zdarzeń pokazuje że nie tylko z tą aktualizacją jest problem: Próbowałeś w ogóle zaktualizować system do najnowszej wersji (22H2) przy użyciu dedykowanego narzędzia producenta: mój link? -
Komp strasznie wolno chodzi zawiesza się help :(
toska78 odpowiedział(a) na jarfix1 temat w Dział pomocy doraźnej
Pomiń to (deinstalację winsnare z poziomu panelu sterowania) i wykonaj naprawę w FRST. -
Wygląda że któryś program lub usługa w autostarcie systemowym powoduje reset komputera po załadowaniu pulpitu. Przy odłączonej sieci skonfiguruj system do uruchomienia w trybie czystego rozruchu https://support.microsoft.com/pl-pl/help/929135/how-to-perform-a-clean-boot-in-windows, po restarcie komputera podłącz sieć i sprawdź czy komputer się znowu zrestartuje samoczynnie.
-
Ale w czym masz problem skoro to kwestia nazewnictwa przez programy. R9 280 to odświeżona wersja HD7950 tak samo jak R9 280X w porównaniu z HD 7970. Różnice są tylko w taktowaniach. Miałem HD7970 i wiem że np. w GPU-Z jest pokazywany jako AMD Radeon R9 200 / HD 7900 Series. Tak samo jest identyfikowany HD7950.
-
Przez Panel Sterowania odinstaluj sypiący błędami w dzienniku zdarzeń i niepotrzebny Akamai NetSession Interface a także Bitdefender Agent. Uruchom FRST a następnie (poprzez skrót klawiszowy CTRL + Y) otwórz notatnik systemowy. Wklej w nim poniższą zawartość: CloseProcesses: ContextMenuHandlers4: [PowerISO] -> {967B2D40-8B7D-4127-9049-61EA0C2C6DCE} => -> Brak pliku ContextMenuHandlers6: [PowerISO] -> {967B2D40-8B7D-4127-9049-61EA0C2C6DCE} => -> Brak pliku Task: {47902FF3-316C-4C37-A4BD-0E3200D897F0} - System32\Tasks\{A1E6669B-DA73-49F2-9323-6BC2C69967FC} => C:\Windows\system32\pcalua.exe -a C:\Users\Home\AppData\Local\Temp\$PowerISO$\AOESETUP.EXE -d C:\Windows\system32 <==== UWAGA Task: {4FBFF572-A9A0-4FBC-9BD1-6041E65BDA5C} - \DriverToolkit Autorun -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {F77F35AB-0A58-4B0A-AFB0-DECF0E846B32} - System32\Tasks\Bitdefender Agent WatchDog_65D6944A0EF74FDAB96E31112AD39864 => C:\Program Files\Bitdefender Agent\WatchDog.exe [2017-10-31] (Bitdefender) Task: C:\Windows\Tasks\DriverToolkit Autorun.job => C:\Program Files (x86)\DriverToolkit\DriverToolkit.exe FirewallRules: [TCP Query User{ED7A5303-07A4-478B-9EEF-3ABC3B010FE3}C:\users\home\appdata\local\akamai\netsession_win.exe] => (Allow) C:\users\home\appdata\local\akamai\netsession_win.exe FirewallRules: [UDP Query User{577A7D7D-7586-461C-8380-C79D4D61A3A4}C:\users\home\appdata\local\akamai\netsession_win.exe] => (Allow) C:\users\home\appdata\local\akamai\netsession_win.exe FirewallRules: [TCP Query User{7791BC71-E24B-416F-A623-BB1ABA77B14E}C:\users\home\appdata\local\akamai\netsession_win.exe] => (Block) C:\users\home\appdata\local\akamai\netsession_win.exe FirewallRules: [UDP Query User{AE7DAD67-F926-45A6-B9DC-637706A52C4A}C:\users\home\appdata\local\akamai\netsession_win.exe] => (Block) C:\users\home\appdata\local\akamai\netsession_win.exe HKLM-x32\...\Run: [] => [X] HKU\S-1-5-21-1090459358-1029853955-1922827071-1001\...\Run: [Akamai NetSession Interface] => C:\Users\Home\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe [4490200 2017-01-03] (Akamai Technologies, Inc.) HKU\S-1-5-21-1090459358-1029853955-1922827071-1001\...\Policies\Explorer: [] FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [Brak pliku] FF Plugin-x32: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [Brak pliku] CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [looohgelibjoplmkhecmalapkgadkfcc] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [looohgelibjoplmkhecmalapkgadkfcc] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx U1 aswbdisk; Brak ImagePath S3 NAVENG; \??\C:\Program Files (x86)\Norton Security\NortonData\22.5.2.15\Definitions\SDSDefs\20171223.007\ENG64.SYS [X] S3 NAVEX15; \??\C:\Program Files (x86)\Norton Security\NortonData\22.5.2.15\Definitions\SDSDefs\20171223.007\EX64.SYS [X] C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\DriverToolkit\DriverToolkit.lnk C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\DriverToolkit\Uninstall DriverToolkit.lnk 2018-05-31 09:30 - 2017-05-02 12:13 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Akamai 2018-05-31 09:25 - 2017-08-06 19:39 - 000000000 ____D C:\Program Files (x86)\DriverToolkit 2018-05-20 09:54 - 2018-05-20 09:54 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsigncfad4114ec9edd24 2018-05-20 09:54 - 2018-05-20 09:54 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign83b2ee89ff18e166 2018-05-20 09:54 - 2018-05-20 09:54 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign4804c14c2288e16a 2018-05-19 12:56 - 2018-05-19 12:56 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsignb234398489447ef0 2018-05-19 12:56 - 2018-05-19 12:56 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign871da1caf2546e00 2018-05-19 12:56 - 2018-05-19 12:56 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign0f65929a8396d63c 2018-05-19 11:14 - 2018-05-19 11:14 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign825deb1d6a318b25 2018-05-19 11:14 - 2018-05-19 11:14 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign3620d12082f3ada7 2018-05-19 11:14 - 2018-05-19 11:14 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign28413be24a1413f7 2018-05-18 10:46 - 2018-05-18 10:46 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsigna86d904d05972e6a 2018-05-18 10:45 - 2018-05-18 10:45 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsignb299d84806059b0b 2018-05-18 10:45 - 2018-05-18 10:45 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign320b3fff791ad252 2018-05-17 23:18 - 2018-05-17 23:18 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign0d685eaaecf071ca 2018-05-17 23:17 - 2018-05-17 23:17 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsigne2066307df3d4e4f 2018-05-17 23:17 - 2018-05-17 23:17 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign63ad36da74a42064 2018-05-17 22:52 - 2018-05-17 22:52 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign5b2677cb497b3d8f 2018-05-17 22:51 - 2018-05-17 22:51 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign35d6c385bd3202ea 2018-05-17 22:51 - 2018-05-17 22:51 - 000000000 ____D C:\Users\Home\AppData\Local\Tempzxpsign11a49026d012e177 EmptyTemp: Poprzez skrót klawiszowy CTRL + S zapisz zmiany w notatniku a następnie w FRST kliknij na Napraw. Na zakończenie naprawy FRST poprosi o restart systemu. Napisz później czy jest jakakolwiek poprawa.
-
Sprawdź w biosie czy masz: 1) wyłączone Max CPUID Value Limit, Vanderpool Technology, Enhanced Intel Speedstep Technology, 2) na sztywno ustawiony mnożnik CPU tzn. Advanced -> CPU Configuration -> CPU Ratio Setting -> 9.0. Jeśli powyższe nie pomoże, sprawdź czy w systemie jest ustawiony plan zasilania na Wysoką wydajność.
-
explorer.exe nie uruchamia się po zalogowaniu
toska78 odpowiedział(a) na MMBialas temat w Windows 10
Poza tym masz zainstalowany Baidu Antivirus. Polecam go odinstalować. Jest przeciętny, o wątpliwej reputacji ze względu na powiązania z technikami instalacji PUP. Podobno AdwCleaner wykrywa niektóre komponenty tego antywirusa jako szkodliwe. Zresztą w dzienniku zdarzeń są zarejestrowane błędy związane z tym software: -
explorer.exe nie uruchamia się po zalogowaniu
toska78 odpowiedział(a) na MMBialas temat w Windows 10
W dzienniku zdarzeń jest powód zawieszania się explorer.exe: Winna jest najnowsza aktualizacja do windows10. Przeprowadź weryfikację plików systemowych via sfc /scannow i podaj przefiltrowany raport sfc.txt https://www.fixitpc.pl/topic/1236-weryfikacja-integralno%C5%9Bci-plik%C3%B3w-via-narz%C4%99dzie-sfc/. http://forum.pclab.pl/topic/1232347-Nie-mo%C5%BCna-otworzy%C4%87-%C5%BCadnego-folderu/ - analogiczny problem tylko inny plik systemowy powodujący zawieszanie się explorer.exe. -
Podaj może jaki klucz chcesz usunąć (dokładną ścieżkę dostępu) i dlaczego.
-
W dzienniku zdarzeń powtarza się poniższy błąd: Bardzo często ma to związek ze szwankującym dyskiem twardym, więc czekaj na przeniesienie albo załóż temat w odpowiednim dziale (2 link) i podaj wymagane w nim dane. https://www.fixitpc.pl/topic/5553-blad-sterownik-wykryl-blad-kontrolera-na-deviceharddiskxdrx-i-jego-interpretacja/ https://www.fixitpc.pl/forum/43-hardware/ https://www.fixitpc.pl/topic/155-zak%C5%82adanie-tematu-jakie-informacje-podawa%C4%87/
-
NVIDIA Streamer Service jest składnikiem NVIDIA GeForce Experience, więc jego deinstalacja powinna rozwiązań kwestię błędów związanych z niemożnością uruchomienia tej usługi.
-
Nie, VWX na czerwono oznacza że procesor wspiera technologię wirtualizacji (oznaczaną też jako VT-x np. w CPU-Z) ale jest ona wyłączona w biosie/UEFI płyty głównej. W zależności od płyty głównej opcja odpowiedzialna za wirtualizację jest najczęściej pod nazwą Vanderpool Technology lub Intel Virtualization Technology. Zresztą jak najedziesz kursorem na VWX pokaże się opis tej funkcji.
-
Error: (10/23/2016 07:43:45 PM) (Source: Service Control Manager) (EventID: 7006) (User: ) Description: Wywołanie ScRegSetValueExW dla FailureActions nie powiodło się i wystąpił następujący błąd: Odmowa dostępu. Te błędy w dzienniku zdarzeń, pojawiające się po każdym uruchomieniu systemu, związane są z zainstalowanym antywirusem, a dokładnie z funkcją Self Protection. Wyłączenie jej w opcjach antywirusa powinno wyeliminować błąd.