
MarekM7609
Użytkownicy-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Nie działa NIS, IE, działa Firefox, ale nic nie mogę ściągnąć
MarekM7609 odpowiedział(a) na MarekM7609 temat w Dział pomocy doraźnej
Witam Czy mogę liczyć na poradę w sprawie IE11? -
Nie działa NIS, IE, działa Firefox, ale nic nie mogę ściągnąć
MarekM7609 odpowiedział(a) na MarekM7609 temat w Dział pomocy doraźnej
-
Nie działa NIS, IE, działa Firefox, ale nic nie mogę ściągnąć
MarekM7609 odpowiedział(a) na MarekM7609 temat w Dział pomocy doraźnej
ad. 1 zrobione, plik fixlog.txt w załaczeniu ad. 2 zrobione ad. 3 podczas instalowania IE coś się zawiesiło, więc odpuściłem sobie IE i korzystam z Mozilla Firefox. Obecnie na komputerze nie mam żadnego Internet Explorera, sprawdziłem na liście programów w Panelu Sterowania; jest co prawda katalog w "c:\Program Files (x86)\"... ale z plikami jak na załączonym obrazku - najchętniej bym ten katalog po prostu skasował, mogę? Fixlog.txt -
Nie działa NIS, IE, działa Firefox, ale nic nie mogę ściągnąć
MarekM7609 odpowiedział(a) na MarekM7609 temat w Dział pomocy doraźnej
zrobione fixlog.txt i addition.txt w załączeniu Fixlog.txt Addition.txt FRST.txt -
Nie działa NIS, IE, działa Firefox, ale nic nie mogę ściągnąć
MarekM7609 odpowiedział(a) na MarekM7609 temat w Dział pomocy doraźnej
Witam Chyba nie mam programu "Norton Online Backup ARA". Nie mam go na liście programów w Panelu Sterowania, nie ma katalogu z taką nazwą w "c:\Program Files (x86)\"... I chyba nic takiego nie powinienem mieć. Mam licencję na Norton Internet Security i na nic więcej. Na stronie pl.norton.com znalazłem informację, że "Norton Online Backup" to komercyjny program za prawie 200,-. Na pewno nic takiego nie kupowałem, nie instalowałem też świadomie żadnej wersji trial. -
Nie działa NIS, IE, działa Firefox, ale nic nie mogę ściągnąć
MarekM7609 odpowiedział(a) na MarekM7609 temat w Dział pomocy doraźnej
Dzięki , dzięki , dzięki Chyba się udało. Odblokowałem katalogi "Norton Internet Security" i "Norton Online Backup ARA" z c:\Program Files (x86)\ . Dodatkowo były tam jeszcze katalogi "Norton PC Backup" i "NortonInstaller" - je też odblokowałem. Potem wszystkie skasowałem. Po tym wszystkim udało mi się już zainstalować Norton Internet Security. Czy coś jeszcze powinienem sprawdzić , czy wszystko już jest w porządku? -
Nie działa NIS, IE, działa Firefox, ale nic nie mogę ściągnąć
MarekM7609 odpowiedział(a) na MarekM7609 temat w Dział pomocy doraźnej
ad. 1 zrobione, fixlog.txt w załączeniu ad. 2 nie mogę odinstalować - program działa, ale na liście nie ma Norton Online Backup ARA, gdy wybieram "niewymienione", pyta się o jakiś kod - jedyny który znam, to kod aktywacyjny, ale on nie pasuje; w załączeniu zrzuty ekranu ad. 3 zrobione PS: Zauważyłem, że w c:\Program Files (x86)\ są katalogi "Norton Internet Security" i "Norton Online Backup ARA" - chciałem do nich wejść lub je skasować, ale nie mogę , nawet jako administrator Fixlog.txt -
Nie działa NIS, IE, działa Firefox, ale nic nie mogę ściągnąć
MarekM7609 odpowiedział(a) na MarekM7609 temat w Dział pomocy doraźnej
-
Nie działa NIS, IE, działa Firefox, ale nic nie mogę ściągnąć
MarekM7609 odpowiedział(a) na MarekM7609 temat w Dział pomocy doraźnej
tak -
Nie działa NIS, IE, działa Firefox, ale nic nie mogę ściągnąć
MarekM7609 odpowiedział(a) na MarekM7609 temat w Dział pomocy doraźnej
Witam 2x sukces : 1 - zainstalowałem MBAM, 2- jestem w trakcie instalacji Internet Explorer - na razie żadnych komunikatów o błędach. Norton Internet Security na razie nie daje się zainstalować. W załaczeniu fixlog pozdrawiam Marek Fixlog.txt -
Nie działa NIS, IE, działa Firefox, ale nic nie mogę ściągnąć
MarekM7609 odpowiedział(a) na MarekM7609 temat w Dział pomocy doraźnej
Witam Wykonałem punkty 2, 3, 4, log z FRST w załączeniu. Wciąż nie działa Internet Explorer (komunikat o błędzie w załączeniu), nie mogę go też odinstalować z poziomu Panel Sterowania/Odinstaluj Programy. Nie mogę zainstalować Norton Internet Security (komunikat o błędzie w załączeniu) Nie mogę zainstalować Malawarebytes Anti-Malaware (komunikat o błędzie w załączniu). W miarę wolnego czasu proszę o dalsze wskazówki pozdrawiam Marek FRST.txt -
Nie działa NIS, IE, działa Firefox, ale nic nie mogę ściągnąć
MarekM7609 odpowiedział(a) na MarekM7609 temat w Dział pomocy doraźnej
Witam Już się biorę do pracy. Mam tylko pytania: ad. 1 - co mi wykryje zdefektowane ścieżki?; czy jak mam coś zainstalowane i mi nie działa, to mam przepuścić przez GrantPerms x64? Czy można określić , co zainfekowało komputer (czy jakiś program, czy strona internetowa?) pozdrawiam Marek -
Nie działa NIS, IE, działa Firefox, ale nic nie mogę ściągnąć
MarekM7609 odpowiedział(a) na MarekM7609 temat w Dział pomocy doraźnej
Witam Jestem teraz przy moim zainfekowanym komputerze, gdybym mógł dostać kolejne wskazówki, co robić, od razu bym je wprowadził. pozdrawiam Marek -
Nie działa NIS, IE, działa Firefox, ale nic nie mogę ściągnąć
MarekM7609 odpowiedział(a) na MarekM7609 temat w Dział pomocy doraźnej
zrobione, raporty w załączeniu Marek FRST.txt raport z gmer.txt Fixlog.txt -
Nie działa NIS, IE, działa Firefox, ale nic nie mogę ściągnąć
MarekM7609 opublikował(a) temat w Dział pomocy doraźnej
Mój system to Windows 7 Profesional 64-bit. Problemy - nie działa Internet Explorer - nie działa Norton Internet Security - nie mogę nic ściągnąć, pojawia się komunikat „Nie powiodło się” (nawet programy diagnostyczne musiałem ściągać na innym komputerze) Gdy ściągam program na innym komputerze (Malwarebytes, IE) to i tak nie mogę ich zainstalować, jest komunikat „XXXXX jest obecnie zainstalowany i nie może być odinstalowany pomyślnie.” W załaczniu logi z FRST iOTL. Ponieważ nie wiem dokładnie od kiedy mam problem, w OLT ustawiłem skan plków na 60 dni (a nie sugerowane przez Was 30 dni) z góry dziękuję za pomoc Marek Addition.txt FRST.txt Shortcut.txt Extras.Txt OTL.Txt