Skocz do zawartości

lonik

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Już wszystko zaktualizowane. Bardzo, bardzo Ci dziękuję za pomoc :-)
  2. Pozostal defender, czy może jednak jest w poprawnym trybie? Dodam, że doinstalowalem jeszcze MS Security Essentials FSS.txt Fixlog.txt
  3. 1. Chyba 32-bit nie 64 :-) Gdzie są logi z tego? Po usunięciu prosił o restart. 2 i 3 załączone. FRST.txt FSS.txt
  4. Hej, Zaden restart i tryb awaryjny nie pomagał ale znalzałem sposób: Wyłączyłem w firefox: browser.download.manager.scanWhenDone;false Generuję logi i zaraz załączę z prośbą o analizę. Może ktoś pomoże w miarę szybko :-) jak nie to samemu mi się może coś uda. Niestety nie mam żadnej płyty ... nic :-) Update: Załączyłem pliki, proszę o pomoc. Czy coś poza DeleteJunctionsIndirectory: C:\Program Files\Windows Defender trzeba wykonać?
  5. Witam, Potrzebuję pomocy gdyż przeszukałem sporą część internetu i jestem w kropce. Opis problemu: Komputer został zainfekowany przez: Antywirus Security Pro. Odszukałem który pliki należy usunać i zrobiłem to ręcznie. Po usunieciu nadal nie mozna pob rac zadnego pliku z internetu. Wszystkie zabezpieczenai systemu zostaly wylaczone: Centrum Akcji, Windows defender, firewall, itd. Udało mi się uruchomić usługę: Centrum bezpieczeństwa lecz nadal nie mogę uruchomić poszczególnych usług jak windows defender itd. Stan obecny: Nie mogę pobrać żadnego pliku z internetu w celu załączenia logów. Pliki sa odrazu usuwane. Niestety obecnie nie ma mozliwosci uruchomienia danego narzedzia (brak druiego komputera by pobrac pliki z internetu). System operacyjny: Windows 7 Prof. 32-bit Proszę o pomoc i wskazówki. Extras.Txt OTL.Txt Addition.txt FRST.txt gmer.txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...