Skocz do zawartości

AnkaMing

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. To był jednak instalator IE 10. Wcześniej cały czas miałam 9-tkę. Ja też byłam zdziwiona od paru miesięcy dlaczego nie mam aktualizacji z 9 do 10. Poprzednio wszystkie aktualizacje w tym roku instalowałam z powodzeniem. Również dziwne było dla mnie to, że w tej samej paczce poprawek, była ta z instalatorem 10-tki i poprawka dla 9-tki. Rzeczywiście jest tak jak pisze Bonifacy, to że u kogoś NIS i IE 10 działają, to u kogoś innego może być mała katastrofa. Sama sprawdzałam na maszynie wirtualnej (ale tam mam czystego Windowsa7 bez tych wszystkich programów, które mogą wchodzić w reakcję) i NIS z ost. poprawkami działa. Gdy uruchomiłam wirtualizację dla part.systemowej, to dotarłam do poprawki z IE 10 jako tej konfliktowej. Jeśli jest tak jak pisze Wiesław, że to jakiś inny soft powoduje kłopoty, to zaczynam sie zastanawiać jaki, bo instaluję tylko pewne programy i tylko te najpotrzebniejsze.
  2. Przesiałam ziarna od plew i znalazłam winowajcę bluescreenów. To najwieksza poprawka, czyli Internet Explorer 10 dla systemu Windows 7-wersja dla systemów opartych na procesorach x64. Każde włączenie NIS-a w reakcji na tę poprawke, to automatycznie bluescreen. Ja i tak nie używałam IE, więc odstawiam tę poprawkę do "piwnicy" mojego komputera. Dam chyba znać do supportu Nortona co się wyrabia. Dobrej nocy wszystkim. PS. Przepraszam za post pod postem, ale chyba tak lepiej będzie.
  3. Wiesław, nie mam zdarzenia 1001 z oznaczeniem winint, a już na pewno w okolicach czasu bluescreenów. Jutro jednak dopiero dam logi z OTL. Dzięki za chęć pomocy i poproszę o jeszcze. Dobrej nocy. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- (Edycja: 12.10) Postanowiłam wszystkie poprawki odinstalować, ale np. KB2884256 nie da się. Jest na liście jako zainstalowana, ale klikając na nią PPM nie pojawia się "odinstaluj". Prawie wszystkie inne wyrzuciłam , ale Norton po włączeniu dalej powodował BSOD-y. Wobec tego nie patyczkując się, przywróciłam w 10 minut partycję systemową za pomocą Acronisa (kopia sprzed tygodnia). Teraz te 23 poprawki wiszą do wdrożenia. Zacznę je sprawdzać grupami wykorzystując Shadow Defendera i może w końcu dojdę, która jest felerna. Dam znać jak poszło, a Wam Kochani jeszcze raz dziękuję za dotychczasową pomoc.
  4. wiesław531, bardzo dziękuję za zainteresowanie. Zrobiłam screena z dziennika zdarzeń. Jeśli bardziej odpowiedni byłby zrzut w formie tekstowej, to zrobię go później. Belfegor, postaram się dzisiaj z tym OTL-em. Również dziękuję.
  5. Dziękuję Bonifacy za odpowiedź. Tak, miałam taką aktualizację. Odinstalowałam ją, a później zainstalowałam Nortona i niestety znowu bluescreen minidump06.txt
  6. Witam serdecznie. Wczoraj uruchomiłam Windows Update i pobrałam 23 nast.aktualizacje: - załącznik aktualizacje.PNG Zaraz potem otworzyłam Nortona Internet Security i momentalnie był BSOD: - załącznik bluescreen1.PNG (zrzut z bluescreenview) Miałam już kiedyś podobną przygodę z aktualizacjami i Nortonem. Wtedy było niewiele tych aktualizacji i wyłuskałam tę, która była w konflikcie z Nortonem i ją odinstalowałam. Teraz znowu to samo (o ile faktycznie to sprawka Nortona?). Później prawdopodobnie podczas automatycznej aktualizacji bazy Nortona (Norton Update) był następny BSOD: - załącznik bluescreen2.PNG (zrzut z bluescreenview) Przeczytałam na stronie Microsoftu o tym błędzie i wg zaleceń sprawdziłam chkdsk (potem dałam F, bo jakieś błędy się znalazły, które zostały naprawione). Następnie sprawdziłam już sama pliki systemowe (sfc /scannow). Też były błedy, ale zostały naprawione. Wg Microsoftu taki błąd może powodować antywirus (a więc jednak Norton?). Wobec tego zrobiłam reinstalkę Nortona i później zaczęłam go eksplorować i...znowu BSOD! Razem sześć bluesceenów - załącznik bluescreenview, a wszystkie błąd 0x00000050. Teraz jestem bez antywirusa (bo Norton odinstalowany) i chronię się tylko MBAM Pro i przeglądarkę używam w Sandboxie. Próbowałam sama coś wykombinować i w maszynie wirtualnej (z Windows 7) zainstalowałam triala Nortona i po kolei sprawdzałam te aktualizacje, ale żadnego konfliktu w tym wypadku nie było. Nie jest to jednak ten sam układ systemu i nie mogę sobie poradzić sama. Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...