Skocz do zawartości

WooleS

Użytkownicy
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  1. Po odznaczeniu opcji wygląda to mniej więcej tak jak chciałem, dzięki.
  2. Cześć, próbuję pozbyć się części elementów z widoku ekspolatora. Dokładniej chodzi o rzeczy zaznaczone na screenie, chciałbym żeby został tylko "Pulpit" i "Ten komputer", można to gdzieś ustawić? Win 11 mam dość krótko i nie mogę nigdzie znaleźć takiej opcji, w internecie też ciężko znaleźć odpowiedź.
  3. Wygląda na to, że wszystko działa prawidłowo.
  4. Update: Jednak moje zabawy z windows audio chyba były przyczyną, problem rozwiązała zmiana sposobu logowania jak na screenie:
  5. Po aktualizacji sterowników zniknął mi dźwięk w systemie. Nawet po tym jak je odinstalowałem ciągle to samo... W międzyczasie zmieniłem coś chyba w usłudze "Windows Audio", czy możesz potwierdzić że takie ustawienia są prawidłowe?
  6. Winowajcą okazały się porty USB, sprawę załatwił zakup aktywnego hub'a i z niego zasilenie przetwornika.
  7. Więc tak... Poinstalowałem sterowniki ze strony producenta płyty głównej ale problem ciągle występował, ale postanowiłem że wepnę słuchawki bezpośrednio w wyjście audio płyty głównej (jak wspominałem wcześniej, ze słuchawkami kupiłem dac'a, dragonfly cobalt, którego wpina się w port USB) i wygląda na to że problem zniknął. Dochodzę zatem do wniosku, że problem leży albo w samym przetworniku albo są jakieś problemy z usb. Żeby wyeliminować pierwszą możliwość postaram się poużywać ważki z telefonem (w zestawie jest przejściówka na usb-c).
  8. Dziękuję za porady, do końca tygodnia nie mam dostępu do komputera, dam znać czy jest poprawa po ich zaimplementowaniu.
  9. Problem pojawił się po zakupie nowych słuchawek i DAC'a do nich. Co jakiś czas następuje jakby jakaś przerwa w dostarczaniu energii na krótką chwilę (może na 10 ms dźwięk znika). Dodatkowo czasem przy odtwarzaniu dźwięków systemowych czasami występują dziwne artefakty (zamiast normalnego dźwięku jakby skrzypienie).
  10. Posiadam windowsa 10 w wersji edu, chce zmienić kanał obsługi z półrocznego kierowanego na półroczny, ale nie mogę znaleźć miejsca w którym zmienia się te opcję. Raz udało mi się przypadkiem wejść w odpowiednie miejsce ale nie pamiętam w jaki sposób to zrobiłem. Mam nadzieję że tutaj uda się uzyskać pomoc. Chodzi o tą opcję, nie mogę jej znaleźć u siebie, czy została może ona usunięta w nowszej wersji systemu? https://i.imgur.com/YFX8k8r.jpg
  11. Update: problem rozwiązało wybranie opcji wysokiej wydajności w menadżerze zasilania, swoją drogą do tej pory myślałem że można to zmienić tylko w laptopie.
  12. Dzień dobry, kilka dni temu po zakupie dysku ssd zdecydowałem się przesiąść z windowsa 7 na 10, niestety, krótko po tym pojawił się problem z "trzaskami" podczas odtwarzania muzyki czy jakiegoś filmu, nie wiem jak dokładnie opisać to zjawisko. Do tej pory próbowałem: odinstalować sterowniki karty dźwiękowej i pozwolić windowsowi zainstalować je od nowa, pobrać najnowsze sterowniki ze strony producenta, pobrać sterowniki ze strony producenta płyty głównej, wyłączyć wszystkie dodatkowe opcje w menadżerze dźwięku, zmieniać format dźwięku, zmieniać opcje zasilania procesora. Niestety, jak dotąd nie udało mi się zlikwidować problemu, dodam że dopóki używałem windowsa 7 wszystko działało sprawnie, wydaje mi się że na samym początku po zainstalowaniu 10 także, jednak po kilku godzinach z racji że miałem obraz płyty z 2015 roku to system sam zaktualizował się do najnowszej wersji i dopiero wtedy zauważyłem problem. Przeszukiwałem internet w poszukiwaniu rozwiązania ale niestety nie udało mi się go póki co znaleźć, może tutaj uda się komuś . Pozdrawiam. Dodam informacje które mogą być pomocne: Windows 10 Education 64 bitowy (wersja systemu 1709), płyta główna Gigabyte GA-G41M-Combo (rev. 2.0).
  13. Dziękuję za pomoc, zastosuje podane rowzwiązanie i dam znać jeśli problem będzie dalej występował.
  14. Dzień dobry. Od około trzech dni mam problem z ładowaniem się stron internetowych albo raczej z ich brakiem, problem wydaje się występować losowo, na przykład nie ładuje się msz.gov.pl albo nawet ta strona, pomaga kilkukrotne odświeżenie ale jest to dość uciążliwe. Problem występuje przy korzystaniu z przeglądarki Chrome jak i Opery. Proszę o pomoc. GMER.txt Shortcut.txt Addition.txt FRST.txt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...