Rezultat naprawy Farbar Recovery Scan Tool (x64) Wersja: 18-09-2016 Uruchomiony przez Piotr Chmielewski (20-09-2016 21:22:15) Run:2 Uruchomiony z C:\Users\Piotr Chmielewski\Downloads Załadowane profile: Piotr Chmielewski (Dostępne profile: Piotr Chmielewski) Tryb startu: Safe Mode (minimal) ============================================== fixlist - zawartość: ***************** CloseProcesses: R2 KuaiZipDrive; C:\WINDOWS\system32\drivers\KuaiZipDrive.sys [92872 2016-09-16] (WinMount International Inc) R1 ucdrv; C:\WINDOWS\System32\drivers:ucdrv-x64.sys [0 ] (UC Web Inc.) <==== UWAGA (zerobajtowy plik/folder) S2 UCBrowserSvc; "C:\Program Files (x86)\UCBrowser\Application\UCService.exe" [X] Task: {1143DBC4-E77A-44D3-8657-690B380F2297} - System32\Tasks\SecureUpdater => C:\Program Files (x86)\UCBrowser\Application\uclauncher.exe <==== UWAGA AlternateDataStreams: C:\WINDOWS\system32\drivers:ucdrv-x64.sys [20488] AlternateDataStreams: C:\WINDOWS\system32\drivers:x64 [360904] AlternateDataStreams: C:\WINDOWS\system32\drivers:x86 [1157922] ShellIconOverlayIdentifiers: [KzShlobj] -> {AAA0C5B8-933F-4200-93AD-B143D7FFF9F2} => Brak pliku C:\ProgramData\Norton C:\WINDOWS\system32\drivers\KuaiZipDrive.sys ***************** Procesy zostały pomyślnie zamknięte. KuaiZipDrive => serwis pomyślnie usunięto ucdrv => serwis pomyślnie usunięto UCBrowserSvc => serwis pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Boot\{1143DBC4-E77A-44D3-8657-690B380F2297}" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{1143DBC4-E77A-44D3-8657-690B380F2297}" => klucz pomyślnie usunięto C:\WINDOWS\System32\Tasks\SecureUpdater => pomyślnie przeniesiono "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\SecureUpdater" => klucz pomyślnie usunięto C:\WINDOWS\system32\drivers => ":ucdrv-x64.sys" ADS pomyślnie usunięto. C:\WINDOWS\system32\drivers => ":x64" ADS pomyślnie usunięto. C:\WINDOWS\system32\drivers => ":x86" ADS pomyślnie usunięto. "HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\KzShlobj" => klucz pomyślnie usunięto HKCR\CLSID\{AAA0C5B8-933F-4200-93AD-B143D7FFF9F2} => klucz nie znaleziono. C:\ProgramData\Norton => pomyślnie przeniesiono C:\WINDOWS\system32\drivers\KuaiZipDrive.sys => pomyślnie przeniesiono System wymagał restartu. ==== Koniec Fixlog 21:22:17 ====