Rezultat naprawy Farbar Recovery Scan Tool (x64) Wersja:16-05-2016 Uruchomiony przez User (2016-05-18 13:55:01) Run:1 Uruchomiony z C:\Users\User\Desktop\FRST Załadowane profile: User (Dostępne profile: User) Tryb startu: Normal ============================================== fixlist - zawartość: ***************** CloseProcesses: CreateRestorePoint: Task: {BED82284-40F1-467E-B2A8-AD8B19551625} - System32\Tasks\DivXUpdate => C:\Program Files (x86)\Common Files\DivX Shared\Qt4.8\DivXUpdate.exe Task: {F1513523-1B58-423E-A1AE-4A57F9C9663B} - System32\Tasks\Lenovo\Lenovo Customer Feedback Program 64 35 => C:\Program Files (x86)\Lenovo\Customer Feedback Program 35\Lenovo.TVT.CustomerFeedback.Agent35.exe [2015-07-06] (Lenovo) HKLM-x32\...\Run: [UpdReg] => C:\Windows\UpdReg.EXE S3 gdrv; \??\C:\Windows\gdrv.sys [X] DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins DeleteKey: HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins C:\Program Files (x86)\Lenovo C:\Users\User\AppData\Local\Lenovo C:\Users\User\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Sparta.lnk C:\Users\User\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\WarThunder.lnk C:\Users\User\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\WarThunder.lnk C:\Users\User\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Sparta C:\Windows\System32\Tasks\Lenovo CMD: netsh advfirewall reset EmptyTemp: ***************** Procesy zostały pomyślnie zamknięte. Punkt przywracania został pomyślnie utworzony. "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{BED82284-40F1-467E-B2A8-AD8B19551625}" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{BED82284-40F1-467E-B2A8-AD8B19551625}" => klucz pomyślnie usunięto C:\Windows\System32\Tasks\DivXUpdate => pomyślnie przeniesiono "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\DivXUpdate" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{F1513523-1B58-423E-A1AE-4A57F9C9663B}" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{F1513523-1B58-423E-A1AE-4A57F9C9663B}" => klucz pomyślnie usunięto C:\Windows\System32\Tasks\Lenovo\Lenovo Customer Feedback Program 64 35 => pomyślnie przeniesiono "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo\Lenovo Customer Feedback Program 64 35" => klucz pomyślnie usunięto HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\UpdReg => Wartość pomyślnie usunięto gdrv => serwis pomyślnie usunięto HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo => klucz pomyślnie usunięto HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins => niepowodzenie przy usuwaniu w pierwszym podejściu (ErrorCode: C0000121), zobacz kolejną linię. HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins => klucz pomyślnie usunięto HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins => niepowodzenie przy usuwaniu w pierwszym podejściu (ErrorCode: C0000121), zobacz kolejną linię. HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\MozillaPlugins => klucz pomyślnie usunięto C:\Program Files (x86)\Lenovo => pomyślnie przeniesiono C:\Users\User\AppData\Local\Lenovo => pomyślnie przeniesiono C:\Users\User\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Sparta.lnk => pomyślnie przeniesiono C:\Users\User\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\WarThunder.lnk => pomyślnie przeniesiono C:\Users\User\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\WarThunder.lnk => pomyślnie przeniesiono C:\Users\User\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Sparta => pomyślnie przeniesiono C:\Windows\System32\Tasks\Lenovo => pomyślnie przeniesiono ========= netsh advfirewall reset ========= Ok. ========= Koniec CMD: ========= EmptyTemp: => 1.6 GB danych tymczasowych Usunięto. System wymagał restartu. ==== Koniec Fixlog 13:55:48 ====