Rezultat naprawy Farbar Recovery Scan Tool (x86) Wersja:10-01-2015 01 Uruchomiony przez Dawid (2016-01-14 12:17:29) Run:1 Uruchomiony z C:\Users\Dawid\Desktop Załadowane profile: Dawid (Dostępne profile: Dawid) Tryb startu: Normal ============================================== fixlist - zawartość: ***************** DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} hxxp://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0-windows-i586.cab DPF: {CAFEEFAC-0016-0000-0000-ABCDEFFEDCBA} hxxp://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0-windows-i586.cab DPF: {CAFEEFAC-FFFF-FFFF-FFFF-ABCDEFFEDCBA} hxxp://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0-windows-i586.cab S4 blbdrive; \SystemRoot\system32\drivers\blbdrive.sys [X] S3 IpInIp; system32\DRIVERS\ipinip.sys [X] S3 NwlnkFlt; system32\DRIVERS\nwlnkflt.sys [X] S3 NwlnkFwd; system32\DRIVERS\nwlnkfwd.sys [X] EmptyTemp: ***************** "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Code Store Database\Distribution Units\{8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93}" => klucz pomyślnie usunięto "HKCR\CLSID\{8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93}" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Code Store Database\Distribution Units\{CAFEEFAC-0016-0000-0000-ABCDEFFEDCBA}" => klucz pomyślnie usunięto "HKCR\CLSID\{CAFEEFAC-0016-0000-0000-ABCDEFFEDCBA}" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Code Store Database\Distribution Units\{CAFEEFAC-FFFF-FFFF-FFFF-ABCDEFFEDCBA}" => klucz pomyślnie usunięto "HKCR\CLSID\{CAFEEFAC-FFFF-FFFF-FFFF-ABCDEFFEDCBA}" => klucz pomyślnie usunięto blbdrive => serwis pomyślnie usunięto IpInIp => serwis pomyślnie usunięto NwlnkFlt => serwis pomyślnie usunięto NwlnkFwd => serwis pomyślnie usunięto EmptyTemp: => 617.1 MB danych tymczasowych Usunięto. System wymagał restartu. ==== Koniec Fixlog 12:19:21 ====