Rezultat naprawy Farbar Recovery Scan Tool (x64) Wersja:09-12-2015 Uruchomiony przez admin (2015-12-09 22:47:37) Run:2 Uruchomiony z C:\Users\admin\Desktop Załadowane profile: admin (Dostępne profile: admin) Tryb startu: Normal ============================================== fixlist - zawartość: ***************** CloseProcesses: HKLM-x32\...\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] => "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 10.0\Reader\Reader_sl.exe" HKU\S-1-5-21-252401917-279108963-3015472662-1001\...\Run: [BingSvc] => C:\Users\admin\AppData\Local\Microsoft\BingSvc\BingSvc.exe [144008 2015-11-12] (© 2015 Microsoft Corporation) RemoveDirectory: C:\AdwCleaner RemoveDirectory: C:\FRST\Quarantine RemoveDirectory: C:\MATS RemoveDirectory: C:\Users\admin\AppData\Local\Microsoft\BingSvc RemoveDirectory: C:\Users\admin\Desktop\Stare dane programu Firefox CMD: del /q "C:\Users\admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Profile 1\Web Data" CMD: del /q C:\Users\admin\Downloads\MicrosoftFixit.ProgramInstallUninstall.RNP.Run.exe ***************** Procesy zostały pomyślnie zamknięte. HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\Adobe Reader Speed Launcher => Wartość pomyślnie usunięto HKU\S-1-5-21-252401917-279108963-3015472662-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\BingSvc => Wartość pomyślnie usunięto "C:\AdwCleaner" => pomyślnie usunięto. "C:\FRST\Quarantine" => pomyślnie usunięto. "C:\MATS" => pomyślnie usunięto. "C:\Users\admin\AppData\Local\Microsoft\BingSvc" => pomyślnie usunięto. "C:\Users\admin\Desktop\Stare dane programu Firefox" => pomyślnie usunięto. ========= del /q "C:\Users\admin\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Profile 1\Web Data" ========= ========= Koniec CMD: ========= ========= del /q C:\Users\admin\Downloads\MicrosoftFixit.ProgramInstallUninstall.RNP.Run.exe ========= ========= Koniec CMD: ========= System wymagał restartu. ==== Koniec Fixlog 22:47:43 ====