Rezultat naprawy Farbar Recovery Scan Tool (x64) Wersja:26-11-2015 Uruchomiony przez Mateusz H (2015-11-27 15:09:17) Run:1 Uruchomiony z C:\Users\Mateusz H\Downloads Załadowane profile: Mateusz H (Dostępne profile: Mateusz H) Tryb startu: Normal ============================================== fixlist - zawartość: ***************** CloseProcesses: CMD: type "C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\!6317571306CBF93C19F77A8D9B9BDB726317.js" FF ExtraCheck: C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\!6317571306CBF93C19F77A8D9B9BDB726317.js [2015-11-26] Task: {721C5EDF-1DA8-4707-BF7E-1532877BA247} - System32\Tasks\Image Touch => Rundll32.exe "C:\Users\Mateusz H\AppData\Local\Image Touch\{F1D83F68-363D-80BA-CA4B-E1FC08728F98}\ImageTouch.dll",#3 Task: {76901D72-7BD6-4C2F-B6D2-6EE17E859791} - \SwiftSearch Auto Updater 1.10.0.25 Core -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {AB84708A-5A9D-4235-A445-A406959D2A19} - \SwiftSearch Auto Updater 1.10.0.25 Pending Update -> Brak pliku <==== UWAGA Task: {EB226692-07FC-4351-B5C2-03B8489233D0} - System32\Tasks\DolbySelectorTask => C:\Program Files\Dolby Digital Plus\ddp.exe Task: {F8FAD957-C22E-46F1-876B-0A1BE284F969} - \SmartWeb Upgrade Trigger Task -> Brak pliku <==== UWAGA C:\Program Files (x86)\Temp C:\Program Files\Common Files\Bitdefender C:\Users\Mateusz H\AppData\Roaming\Opera Software C:\Windows\system32\Drivers\etc\hp.bak EmptyTemp: ***************** Procesy zostały pomyślnie zamknięte. ========= type "C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\!6317571306CBF93C19F77A8D9B9BDB726317.js" ========= pref("general.config.filename", "6317571306CBF93C19F77A8D9B9BDB726317"); ========= Koniec CMD: ========= C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\defaults\pref\!6317571306CBF93C19F77A8D9B9BDB726317.js => pomyślnie przeniesiono "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{721C5EDF-1DA8-4707-BF7E-1532877BA247}" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{721C5EDF-1DA8-4707-BF7E-1532877BA247}" => klucz pomyślnie usunięto C:\Windows\System32\Tasks\Image Touch => pomyślnie przeniesiono "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Image Touch" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{76901D72-7BD6-4C2F-B6D2-6EE17E859791}" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{76901D72-7BD6-4C2F-B6D2-6EE17E859791}" => klucz pomyślnie usunięto HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\SwiftSearch Auto Updater 1.10.0.25 Core => klucz nie znaleziono. "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{AB84708A-5A9D-4235-A445-A406959D2A19}" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{AB84708A-5A9D-4235-A445-A406959D2A19}" => klucz pomyślnie usunięto HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\SwiftSearch Auto Updater 1.10.0.25 Pending Update => klucz nie znaleziono. "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{EB226692-07FC-4351-B5C2-03B8489233D0}" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{EB226692-07FC-4351-B5C2-03B8489233D0}" => klucz pomyślnie usunięto C:\Windows\System32\Tasks\DolbySelectorTask => pomyślnie przeniesiono "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\DolbySelectorTask" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{F8FAD957-C22E-46F1-876B-0A1BE284F969}" => klucz pomyślnie usunięto "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{F8FAD957-C22E-46F1-876B-0A1BE284F969}" => klucz pomyślnie usunięto HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\SmartWeb Upgrade Trigger Task => klucz nie znaleziono. C:\Program Files (x86)\Temp => pomyślnie przeniesiono C:\Program Files\Common Files\Bitdefender => pomyślnie przeniesiono C:\Users\Mateusz H\AppData\Roaming\Opera Software => pomyślnie przeniesiono C:\Windows\system32\Drivers\etc\hp.bak => pomyślnie przeniesiono EmptyTemp: => 44.6 MB danych tymczasowych Usunięto. System wymagał restartu. ==== Koniec Fixlog 15:09:20 ====