Szanowny Panie, Otrzymalem raport od Pana, Narzedzie CheckSUR nie odszukalo uszkodzen w plikach systemowych. Proponuje aby Pan wykonal kroki wedlug ponizszej instrukcji. Krok 1. Prosze pobrac instalator dodatku Service Pack 1 dla systemu Windows 7. Dodatek jest dostepny na ponizszej stronie. Prosze go zapisani bezposrednio na dysku C: http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/downloads/service-packs Wersja dodatku Service Pack 1 dla Pana systemu operacyjnego to windows6.1-KB976932-X64.exe 903.2MB Krok 2. Prosze korzystajac z narzedzie System File Checker zdiagnozowac pliki systemowe. Instrukcje jak to zrobic zalaczam ponizej. 1) Prosze kliknac w Start 2) W pasku wyszukiwania prosze wpisac cmd, nastepnie kliknac prawym przyciskiem myszy na wyszukana aplikacje cmd.exe i wybrac Uruchom jako administrator. 3) W wierszu polecen prosze wpisac komende: sfc /scannow i potwierdzic Enter. Jesli komunikat koncowy wykaze ze w systemie nie ma uszkodzonych plików prosze przejsc do kroku 3. Krok 3. Prosze uruchomic komputer w trybie awaryjnym a nastepnie korzystajac z pobranego instalatora zainstalowac dodatek Service Pack 1. Instrukcja jak uruchomic komputer w trybie awaryjnym jest udostepniona na ponizszej stronie: http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows-vista/Start-your-computer-in-safe-mode